Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Łazienka mała 1.0

Data dodania: 2013-04-03
wyślij wiadomość

Witajcie ponownie no cóż po świątecznym obżarstwie czas do pracy . Przede mną wielkie wyzwanie czyli łazienka dolna tzw. mała...:) znając moje przygody z kominkiem podejrzewam że troszkę tam czasu spędzę ...:)

A więc całe przedpołudnie spędziłem na necie i allegro próbowałem sklecić kącik prysznicowy....:)

Ma być tanio, ładnie, funkcjonalnie ...hehe dobre ....trudno a żeby jakość szła z jak najnizszą ceną no ale cóż próbować trzeba...

 

 

 Kabina Prysznic FREE SPACE 80X100 Szkło Easy Clean cena 789 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl    http://allegro.pl/kabina-prysznic-free-space-80x100-szklo-easy-clean-i3139371978.html

 

 

Deszczownia DESZCZOWNICA Ultra Slim 40x40 zabudowana w suficie cena 439 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

http://allegro.pl/deszczownia-deszczownica-ultra-slim-40x40-ramie-i3134699314.html

 

 

 

 

100cm ODPŁYW Odwodnienie liniowe komplet cena 339 zł tu proszę o głosowanie A lub B........:)

a)

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

b

blog budowlany - mojabudowa.pl

http://allegro.pl/100cm-odplyw-odwodnienie-liniowe-komplet-7-wzorow-i3139352664.html

 

 

Uniwersalna bateria podtynkowa NOTTE-4 cena 339 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

http://allegro.pl/uniwersalna-bateria-podtynkowa-notte-4-mega-zestaw-i3139450519.html

 

 

 

Całość to ok 2000 zł czyli suma nie piorunująca ......:) 

Najgorzej jest z tą kabiną bo potrzebna mi 100x80 lub 120x80 maksymalnie 85 cm bo zaraz mam okno ale chodzi o to aby drzwi były w tej węższej ściance .

Za wszelkie sugestie będę wdzięczny ....w razie braku oddzewu będę Was katował do upadłego.....że aż się Wam zacznie śnić moja łazienka...tak jak mnie...:)

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dodaję fotkę taką znalazłem...:) oj wtedy wszystko było łatwe...:)

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

UPDATE   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

No i mamy problem tu koleżanka  https://wiolin2.mojabudowa.pl/  napisała że Radaway robi kabiny w tych wymiarach jest zdjęcie powyżej. ...sprawdziłem a i owszem robią i ta sama kabina z tą samą powłoką wogóle identyczna kosztuje ponad 1700 zł  napisałem do sklepu kto jest producentem kabiny na zdjęciu we wpisie .....przyszła szybka i szczera że made in CHRL dla REA ........no i mały klopsik ..........:)

 

106Komentarze
katav  
Data dodania: 2013-04-03 15:58:57
he he A :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 16:06:52
WITAM, JA JUŻ OD 5 MIESIĘCY KORZYSTAM Z ODPŁYWU LINIOWEGO I MOGĘ ŚMIAŁO CI POWIEDZIEĆ, ŻE WG MNIE ODPŁYW LINIOWY "B" PRAWDOPODOBNIE NIE SPEŁNI SWOJEGO ZADANIA PRZY UŻYTKOWANIU DESZCZOWNICY. POPROSTU NIE BĘDZIE ZBIERAŁ DOBERZE WODY I MOŻESZ CIUT POPŁYWAĆ. DOBRZE JEST SPRAWDZIĆ ILE LITRÓW WODY NA MINUTĘ ŚCIĄGA TAKI ODPŁYW.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 08:10:17
Z tego samego względu- wolę A
odpowiedz
Odpowiedź do ar1--dodi
marcinbrzezina
Data dodania: 2013-12-05 12:24:05
odpływ
ja bym uważał na chińskie podróbki które są tanie i ściągają do sklepów. Ja kupiłem na hydroline.pl u poskliego producenta dają gwarancję i byłem mega zadowolony. Ten do zabudowy płytką super nawet nie widać ze mam odpływ
odpowiedz
Odpowiedź do ar1--dodi
Data dodania: 2013-04-03 16:26:26
A :))
odpowiedz
iwona70  
Data dodania: 2013-04-03 16:36:51
Jak dla mnie odpływ A.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 16:54:42
Zdecydowanie A! :))
odpowiedz
caramal
Data dodania: 2013-04-03 17:02:59
Zgadzam się z większością. Głosuję na A. Jaką masz wysokość łazienki? Czy deszczownica w suficie nie będzie za wysoko zamontowana?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:16:26
raczej z tym problemu nie będzie sufit nad kabiną obniżony z powodu zabudowy rur reku do 2,20 2,15 cm
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
romka  
Data dodania: 2013-04-03 17:06:18
hmmm, no cóż widzę, że byczenie się Pana na kanapie, bardzo konstruktywnie wpływa na budowlane wizje i przemyślenia :)) nie wiem czego mam się przyczepić najpierw... to może na początek coś pochwalę :))) ładne zdjęcie na necie znalazłeś :)) kabina prysznicowa śliczna, naprawdę zawsze do takich wzdychałam, a kupiłam mleczną i do tego z jakąś fakturą a'la krateczka malutka czy coś :) powód jeden i najważniejszy - sprzątanie... mam koleżanki, które wytresowały swoje rodziny tak, że każdy po wyjściu spod prysznica ściereczką z mikrofibry szyby wyciera... ja tak nie umiem i gdyby każdy mój prysznic kończył się takim wycieraniem, to myłabym się 2 razy w roku ale jeśli Twoja łazienka będzie mała i raczej z przeznaczeniem dla gości to myślę że kabina będzie ok :) deszczownia cud, miód i orzeszki odpływ zdecydowanie A, bo taki mi osobiście się bardziej podoba :) ale zielona jestem w temacie bo ja takiego nie mam, bo w ogóle po kilku latach mieszkania w akademiku nie cierpię pryszniców z płytkową podłogą (pewnie w klapkach bym wchodziła :))) - wybacz ale takie mam przemyślenia, nie lubię i tyle) bateria bardzo fajna, też poczytaj czy się nie psuje... my kupiliśmy też wcale nie tanie jakieś, a już serwisant u każdej był (tyle że jakaś długa gwarancja, więc za darmo)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:14:34
...o prysznicu myślę dokładnie tak samo, piękny, ale ile mycia...w końcu też chcieliśmy mleczny, ale będzie szklany zobaczymy ...prysznic też chcieliśmy w tym wymiarze, ale 80 trochę za wąsko mi się wydawało i będzie półokrągły 90 ...odpływ A, proste geometryczne... ...bateria ...może lepiej dać z kranem, niby to wannowa, ale może się ten kran pod prysznicem przydać...ja taką zastosuję?
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-03 17:38:00
chciałbym szerszy ale okno mnie blokuje ...szerokość prysznica musi być max85 gdyby była 90 to by nie było problemu jest od groma....chociaż jak się zacznie szukać to wtedy nie ma...:)nad kranem będę myślał chociaż podoba mi się bateria podtynkowa i mam uraz Boże ile my mamy siniaków od teraźniejszej baterii z kranem w łazience u teściów...:)
odpowiedz
Odpowiedź do poliklet
bellino  
Data dodania: 2013-04-04 12:14:13
ja bym nie robiła z kranem. Chociaż jeśli to łazienka na dole to pewnie będzie pokusa żeby sobie kranem nalewać wody do wiaderka do mycia podłogi, ale jest słuchawka, więc spokojnie da się radę :) Natomiast ja chciałam mieć słuchawkę przy komplecie prysznicowym oprócz deszczownicy, bo kąpiel pod prysznicem 2 letniego dziecka jest wtedy dużo łatwiejsza :)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 17:31:15
Jakoś nie jestem przekonany do tej kabiny nie pasuje mi uchwyt a raczej chciałbym jakiś pochwyt....:) co do sprzątania....krótko ...nie mój problem....:) Co do Twoich wspomnień co do łazienek w akademiku odpowiem głosem Lindy.....Co Ty kobieto wiesz o łazienkach....gdybyś była w wojsku i kąpała się z kilkudziesięcioma chłopa to byśmy pogadali....no chociaż akurat może ten przypadek by Ci pasował....:)odpływ tak raczej a nie zdążę się utopić....co do baterii hm nadal będę szukał bo taka mi wpadła w oko ze słuchawką w tym samym sklepie w sumie mnie na kij ta słuchawka...no ale...co do płytek chciałbym czarne ale za mała łazienka boję się efektu piwnicy...
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-03 19:28:59
kabina tylko z powłoką DP Active!
chyba zaczne sie chwalic:p co prawda mąż mi troche truł za tą kabine co kupiłam bo troszkę droga byla ale teraz mnie na rekach nosi hyhy mycie jej to bajka - jeśli w ogóle można nazwać to myciem: po prostu woda płucze po każdym użyciu i zbieram ściągaczką chociaż jak zauważyłam nie jest to konieczne bo krople nie przywierają do tej powłoki DP active Mimo że mamy twardą wode szybka blyszczy jak psu j...a Kazdy mnie pyta ile siedze i pucuje tą nasza szybkę a ja teraz tylko sie uśmiecham Zakup udany polecam :)wiem ze to nie bedzie może Twój problem - sprzatanie ale wierz mi warto dołożyć troszkę kasy dla świetego spokoju i radość żony jest bezcenna moja kabina to http://www.twojnowydom.com.pl/aquaform-solitare-zestaw-kabina-asymetryczna-typu-walk-in-80cm-lewa-brodzik-105-15236 tylko bez brodzika wiec i cena inna.... odpływ liniowy oczywiście A
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 20:15:47
No troszkę droga prawie trzykrotność mojej...:) no ale cóż za jakość trzeba zapłacić.....ale cenna uwaga do systemu czyszczenia....może znajdę coś tańszego...:)
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
romka  
Data dodania: 2013-04-03 17:06:38
a płytki jakie? czarne?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:24:20
zdecydowanie A!!!
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2013-04-03 17:37:42
To co chciałam napisać już Ci Romka napisała :) Kabina na tym zdjęciu wygląda ślicznie, ale zanim naciśniesz "kup teraz" :)) to pomyśl o żonie co jej szykujesz, mam na myśli czyszczenie i polerowanie takiej tafli szkła :/ A najlepiej by było gdybyś wziął szmatę i sam zobaczył jaka to przyjemność .... :)) haha oczywiście żartuje :) To Twój dom i Twoja kabina i rób jak uważasz :)) Odpływ zdecydowanie a) :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 18:04:12
żadnych szmat wybuduję dom kapcie kominek i....nie powiem co...muszę się na coś zdecydować bo mój Bob nie ma co robić ...non stop będzie odśnieżał...:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-04-03 18:07:14
Pewnie ta dolna łazienka tak samo ładnie Ci wyjdzie jak i kominek :P
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 18:39:28
hehe będę próbował...:)
odpowiedz
Odpowiedź do rudagosia
ziege73  
Data dodania: 2013-04-03 18:31:21
właśnie taki prysnic mi sie śni ;) bez brodzika
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:54:39
mnie też się śni....ostatnio cała łazienka...a raczej spać przez nią nie mogę ....:)
odpowiedz
Odpowiedź do ziege73
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 19:17:16
Fajna łazieneczka się szykuje jak na "małą". Po pierwsze jak ma być tanio to po co kabina, ja oba prysznice będę mieć murowane z chamską zasłonką - zero męczarni z myciem w dodatku. Po drugie, co myślisz o takim odpływie: http://ewyposazeniedomu.pl/pl/p/Odplyw-liniowy-NEO-Rea-z-syfonem/2740 - strasznie mi się podoba. Pozdrawiam :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 19:52:52
Wkleiłem Ci fotkę ...gdzie ja biedny tam ściankę wybuduję....litości....;P A co do odpływu to też mi się podoba i jest on w tym samym sklepie co reszta moich zakupów.....:)różnica w cenie wynika z długości odpływu..... tylko właśnie jak ar1.dodi wspomniała czy taki odpływ wyrobi....? deszczownicę 40x40 cm..:)? niestety nie mam praktyki w użytkowaniu takich cudów...:)
odpowiedz
Odpowiedź do virgo2
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 21:18:24
No, elegancko ścianka przy oknie by wyszła, przecież ona nie musi być tak szeroka jak działowa. Ze zdjęcia widzę, że tę szybkę to żona z obu stron będzie musiała pucować :) A o odpływ to trzeba sprzedawców pytać ile tej wody ma przyjmować przy takiej deszczownicy
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 22:01:20
Aniu ja jednak się boję że stawiając ściankę to zasłonie okno i będzie ciemno...zresztą już jest szyba matowa okienko niewielkie...co do kosztów to wybudowanie ścianki położenie płytek też to kosztuje a ta kabinka nie jest taka droga...więc jest nad czym myśleć...:) fakt że byłby plus oddzielenie kabiny od kibla ale po pierwsze jestem człowiekiem komunikatywnym i lubię sobie pogadać a przy okazji widzieć drugą osobę ...tu w całej okazałości a dwa to jednak dwóch osób w tym samym czasie jednak sobie nie wyobrażam w tej łazience....:)
odpowiedz
Odpowiedź do virgo2
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 22:56:27
Fakt Grzesiu, siusiać przy odstawiającym striptiz mężu to ja też nie potrafię :))))
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 19:28:43
Łazienka śliczna ,odpływ oczywiście A pozdrawiam...
odpowiedz
koszmar  
Data dodania: 2013-04-03 20:00:06
Fajny odpływ liniowy A, cena 2000 zł. tanio i muszę o tym pomyśleć u nas :) Szczególnie kabina - w jakimś katalogu z markety podobna, szklana za prawie 2000 widziałam. Już zapisuje wasze wyceny, pozdrawiam i czekam na realizację :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:04:36
hehe pewnie to troszkę potrwa....:)
odpowiedz
Odpowiedź do koszmar
wiolin2  
Data dodania: 2013-04-03 20:04:07
Kabiny o takich wymiarach ma RADAWAY. Odpływy też śliczne, tylko czy poradzą wodzie. Przy dużym ciśnieniu mogą nie dać rady. Ja mam zwykły odpływ i ciśnienie niezbyt duże - póki szambo, to trzeba ostrożnie z wodą. A pochwyt mam trochę większy i to chyba nie ma takiego znaczenia.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:33:04
tu akurat spoko bo przydomowa oczyszczalnia ...więc woda w ziemie a że głęboka wieś też w miarę tania...:)
odpowiedz
Odpowiedź do wiolin2
Data dodania: 2013-04-03 20:27:40
na zdjęciach wszystko śliczne piękne :)choć cena ostateczna mnie rozwaliła - dla mnie to kosmos :D Mam kabinę szklaną i o zgrozo gryzę, bo froteruje ją każdego dnia. Pluje sobie w brodę, że nie wzięłam mlecznej czy tzw. mrożonej szyby - chyba mnie zamroczyło totalnie jak kupowaliśmy :/ no i ciemne kafle - współczuje Twojej żonie :p pięknie na ciemnych widać mydło :/ Odpływ podoba mi się A, ale nie znam się, więc nie wiem jak sprawdza się ten 2 wariant. Deszczownica boska, oj boska :D pozdrawiam i życzę powodzenia :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 20:49:24
uuu mówisz że ciężko z utrzymaniem czystości...też się tego troszkę boję choć nie sprzątam ...ciemne kafle to tylko takie zdjęcie na pewno nie...niestety..:)luksfery mówisz nie wiem nigdy się nie zastanawiałem ...ale raczej nie za mała łazienka....oj mieszacie mi w głowie....:)
odpowiedz
Odpowiedź do domwborowikach
Data dodania: 2013-04-03 20:31:54
a może luksfery ????? zamiast kabiny
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:03:46
Bardzo ładna kabina, też wolałabym nie matową. Odwodnienie pierwsze chyba faktycznie bardziej praktyczne. A bateria tez super:) wszystko w moim stylu;) pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:19:35
ja jeszcze nie jestem do końca przekonany ...no ale zobaczymy....:)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-w-tymianku
Data dodania: 2013-04-03 21:39:05
Prysznic super wszystko mi się w nim podoba, a odpływ A:) A osobiście boję się takich odpływów jakoś jak nie ma brodzika to mam wrażenie, że kiedyś to cudo przestanie funkcjonować tak jak należy i zaleje łazienkę hehe:D Jakieś skrzywienie czy co...:D:D
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:20:43
nie martw się podobne wrażenie ma większość...:)
odpowiedz
Odpowiedź do rododendron15
Data dodania: 2013-04-03 21:47:53
Odpływ A !!! A my najpierw sprawdziliśmy wydajność w litrach deszczownicy i do tego dobraliśmy tak samo wydajny odpływ, ważna jest tez wielkość syfonu. Jak deszczownica będzie dawała 40l/min a syfon będzie odbierał przy liniówce mniej to czy to będzie wzorek a czy b nie ma znaczenia... będziesz "moczył" nogi :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:23:24
o widzisz cenna uwaga sprawdziłem i okazuje się że oba odpływy mają identyczną wydajność odprowadzenia ....deszczówki z pod moich nóg.....trzeba to będzie jakoś zsynchronizować co by na łazienkę bez brodzika nie wypływało...:)
odpowiedz
Odpowiedź do pogodna25
Data dodania: 2013-04-03 22:31:32
Cześć Ja postawiłabym ściankę,ale nie na całej gł.prysznica,tylko np.60cm.tak jak będzie kończył się kibelek.Dalej kawałek szyby,narożnik i drzwi,które będą i tak szerokie. ścianka nie do sufitu,tylko do wys.drzwi. Pomyśl też o przeniesieniu przyłączy,bo jak się myjesz to machasz rękoma na boki,czyli lepiej mieć deszczownie po prawej stronie,a nie na wprost.Tak będzie szerzej i możesz dać dłuższy odpływ liniowy. Ale to są tylko takie moje luźne gadki. Pozdrawiam PS.za niedługo mnie też czeka ten zonk
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 23:17:21
czołem ... może i masz rację kobieto....trzeba to wobec nowo zaistniałych faktów przemyśleć....:) Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 05:44:20
Mrówki....
Widzisz co narobiłeś! Teraz przynajmniej połowa kobitek nie śpi,tylko przeżywa Twój prysznic jak mrówki okres! Ciekawe jak Ty to robisz? Wczoraj byłam w salunie łazienek i oczko do mnie puściła deszczownica,której cena znacznie przekraczała 2k. Zapytałam pańcia,czy ma wbudowany wibrator.Niestety nie miała... Ja wiem,że można wsadzić w łazienkę każde pieniądze i cały pic polega na tym,aby zrobić niedrogo i fajnie. Ale pamiętaj,że czasami lepiej się troszkę wstrzymać z bólami,aby potem być zadowolonym. Wiem,że bałabym się dać podejrzanie tanią baterię ze schowanymi bebechami,bo wizja prucia ścian mnie przeraża. Aczkolwiek nie jest to regułą. Pozdrawiam z Wa-wy zasypanej po kokardę
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 07:41:19
haha..a to dlatego ,że mężczyzna na blogu to taka rzadkość..to jak gatunek na wyginięciu,dlatego trzeba o niego specjalnie dbać;))hihi... pozdrawiam Grzesia;))))))))))))))))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 08:09:09
....znaczy co ???!!! mamut jestem...???:):):)....Pozdrawiam wzajemnie..:)
odpowiedz
Odpowiedź do moni-sama
Data dodania: 2013-04-04 14:02:28
hehehe...;))) .unikat powiedziałabym raczej:)):))
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 08:07:27
hehe no tak to jest czasem ....mężowie śpią a bidulki z laptopami leżą w łóżkach...:):) ale cześć im i chwała za to że pomagają to dla mnie bardzo ważne... Co do łazienki ....tu pójdę jak to nazwę na duże kompromisy cenowe...:) wiem że za tym idzie jakość ale muszę zrobić to małą łazienkę ......:) Powiedzmy tak tam gdzie w domku robiłem coś na "wieki" ...:) powiedzmy ogrzewanie które kosztowało masę na takie ustępstwa nie szedłem ale tam gdzie po kilku latach pewne rzeczy które nie zdadzą egzaminu będę mógł wymienić tam sobie dam luz niestety kasy coraz mniej...co ja mówię wogóle jej nie ma...:)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 08:29:34
Bidulki leżą w łóżkach nie tylko z iPadami.Małżonkowie niech sobie smacznie śpią. Doskonale rozumiem Twoje wybory,ale ja wolałabym ciutkę zaoszczędzić np.na meblach,dywanach,dekoracji okien,bo to jak się znudzi łatwo oddać innym potrzebującym. A prucie łazienek po kilku latach...no nie wiem. Aczkolwiek wszystko co teraz wybierzemy już za chwilę będzie przestarzałe i niemodne. Zbyt szybko wszystko się zmienia,dlatego zawsze trzeba być o krok do przodu. I będzie jak w tym kabarecie:staliśmy nad przepaścią i zrobiliśmy krok naprzód Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
glx19a  
Data dodania: 2013-04-03 23:45:11
Deszczownica wyrabiasta :)) Ps opisąlm do Ciebie u lawendy2naszeniebio :)) ahha
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 23:51:34
Byłem widziałem ...:) masakra z tym śniegiem ale coś mi się zdaję że idzie lepsze....:) zresztą Ty jako góralka nizinna powinnaś wiedzieć lepiej...:)
odpowiedz
Odpowiedź do glx19a
glx19a  
Data dodania: 2013-04-04 00:18:14
No czy ja wiem czy nizinna ja tu blizej Wadowic mieszkam ale snieg nas kocha hahahaah a ja Go nie hehehehe
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 04:51:37
odplyw a ... deszczownica wieeelka (chcesz zamontowac w suficie rozumiem) , sluchawka przy baterii przyda sie , ja u siebie w glownym shower najprawdopodobniej bede dokladac , kolor to zupelnie nie moj , bo ja nie lubie nic co blyszczy , nawet plytek blyszczacych nie lubie , choc u kogos zupelnie mi nie przeszkadzaja :)))) a nawet podobaja sie , ale u siebie jestem na wielkie NIE , ja ogolnie kabin tez nie lubie , choc wydaje mi sie , ze w Twojej lazience to bedzie najlepsze rozwiazanie , bo jak zaczniesz budowac scianki to faktycznie cala lazienka bedzie wygladac na mniejsza , a tak takie szyby co sa przezroczyste hehe no nie , dadza zludzenie duzo wiekszego miejsca , aczkolwiek Madera1m dobry pomysl ma na ta scianke kolo kibelka , tylko ja zrobilabym na szerokosc 100 lub 120 co bardziej pasuje i wysoka do okolo polowy drzwi (tylko zeby to grube nie bylo , najlepiej z metalowych stelazy + betonowe plyty ), a potem do gory szyba do wysokosci na rowno z drzwiami , ja rowniez nad tym u siebie myslalam , ale ostatecznie ze wzgledu na koszty takiej polowki szyby (special order) zrezygnowalam ... a jako ciekawostke powiem Ci cos , zgodnie z przepisami budowlanymi w naszym stanie , u nas nie mozna prowadzic rurek z woda w zewnetrzych scianach budynku .... a zeby Ci juz wogole w glowie zamieszac , to powiem cos jeszcze .... teraz jest moda wielka na otwarte prysznice!!! czyli zero kabin , zero szklanych drzwi heh no i co Ty na to ?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 06:11:51
Cześć Jako ,że wstaję z kurami to pozwolę sobie napisać do Ciebie pierwsza. Ja mam tak samo...u kogoś błyszczące ok,u mnie niekoniecznie.Choć z wiekiem widzę,że to się trochę zmienia. Część szafek kuchennych,będę miała błyszczących jak psu jajka na wiosnę,której nie ma. U nas też każde special order lub emergency kosztuje odpowiednio drożej,dużo drożej. Rok temu odwiedziłam kuzynkę,która wybudowała nowy ogromny dom(Northbrook) i tak jak piszesz w żadnej z 7 łazienek nie miała instalacji poprowadzonej na zew.ścianie.Nie było też,ani jednego "geberitu",co mnie zdziwiło. Zdziwiły mnie też ceny np.mozaiki szklanej...u nas podobna dwa razy droższa.Podobnie było z innymi cenami i gdybym mogła to przywiozła bym od was wszystko. U nas ceny wyjebane są z kosmosu...na co nie spojrzysz to tysiak mało. Dom kuzynki ma ok.800kw.i myślę,że za te pieniądze co ona wydała nigdy bym nie zbudowała i wykończyła w PL. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 13:13:45
ahh no tak :) jest duzo rzeczy tanszych niz w Polsce , ale jest tez duzo drozszych , tak jak wszedzie, wszystko zalezy od tego co , gdzie , jak , jaki material i w ogole i czy made in China czy nie :D ...a dom 800m2 to juz ooooogromny ... pierwsze co mi przychodzi do glowy to podatek na tym domu i zastanawiam sie ile tys. $ Kyzynka musi rocznie lozyc , a temat u mnie akurat goracy , bo miasto do nas zawitalo i mierzyli .. wymierzali , do srodka nie pozwolilam (mam prawdo do tego) ... Ogolnie spodziewam sie 2 razy wiekszego niz wczesniej mialam ... NorthBrook to w IL ? tak z google mi wychodzi ... jak tak , to jest ode mnie prawie pol kraju daleko ... ale tu jest rozmowa o Grzesiowo-Gosiowym prysznicu :))))))))))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 13:57:59
Cześć! Zgadzam się z Tobą,że jest taniej i drożej,z przewagą na taniej u Ciebie. Porównując ceny żywności,odzieży,butów,sprzętu to u nas jest dużo drożej.Oczywiście można iść do drogich sklepów i za dresik Donna Karan zapłacić 400$.Tylko u nas ten dresik,będzie kosztował 2 tyś. Northbrook to Illinois,takie przedmieścia Chicago. Podatek katastralny o którym piszesz jest dosyć wysoki ok.10000$rocznie,ale kuzyn który mieszka bliżej centrum,za dużo mniejszy dom płaci 8000$. Kwoty są duże,ale za to inne podatki macie małe. My w zębach zanosimy kupę kasy i nie ominie nas katastra.Mądre głowy pracują nad tym od dawna. Tylko ciekawe jak to będzie,bo np.babcia ma mieszkanie w centrum Wa-wy,więc podatek będzie wysoki...babcia nie będzie płacić,bo jej nie stać i co na bruk! Prysznic Grzesia nie ucieknie,bo co ma wisieć nie utonie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 15:55:43
No to ja tym wszystkim moim kilkumiesiecznym Gosciom dam! KONIEC z jeczeniem , ze drogo.... nie ma .... A Kuzynka to Szczesciara ... 800 w 10 zamyka wow ... ale tak jak mowisz lokalizacja lokalizacja lokalizacja ..... aha.... Pozdrowiam Grzesia unikatowego ... bo widze ...ze na linii .... buziaki .... ale spoko nie Tobie .... Zonie .... Ona to dopiero z Toba ubaw ma ... fajnie :)))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 16:35:25
Nie bądź taka niedobra ciocia z Ameryki! Ja wpadałam do rodzinki przeważnie na tydzień,a kilka razy zdarzyło się po cztery,pięć dni.Ale to już hardcore. Najdłużej byłam z córką w Orlando,bo aż 10 dni.No i mieszkałyśmy w hotelu.Porównując do cen za hotele w PL,to były śmieszne pieniądze. Najwięcej kosztowały wejścia do resortów w Disney World,Seaworld itp. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 20:25:18
O kurde to Ty zycie masz jak w raju ... to ja tu latam jak opetana ... myslalam ze mnie z pracy dzisiaj.wczesniej puszcza a tu lipa ...Gosci zegnam w nastepna sobote ...a wiec jakies podarki nie wiem co jeszcze .... w ta sobote na galowo .dzizessss kiedy ja nie mam sie w co ubrac .... trzeci dzien hamulce m i tra ..... jak nic tarcze do wymiany ....a ja nie mam czasu !!!!!! Nie wiem co to wakacje od czasu akcja colonial ...Czy aby nie myslalas o jakiejs fundacji np. polish helping hand albo cos takiego od podatku dochodowego sobie odliczysz .... a ja jestem w potrzebie najbardziej przydalby mi sie teleportator .... czasu nic a nic nie mam ......
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 07:20:24
aaa bateria ...:) rzeczywiście nawet nie zauważyłem to było szybkie przedpołudniowe wybieranie ...:) też nie będzie błyszcząca tylko stal szczotkowana co do prysznica bez kabiny ...hm widziałem ....na zdjęciu ....ale jakoś sobie go nie wyobrażam tak normalnie w użytkowaniu...:)
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
bellino  
Data dodania: 2013-04-04 12:24:38
żeby prysznic bez kabiny się sprawdził, to musi być odpowiednio duży :) a że miejsca mało, to nawet nie bierz pod rozważania. Odpływ jak większości podoba mi się A :) a co do baterii? Jak dla mnie bateria bez wymiany powinna wytrwać jakieś min 4 lata, bo zanim uzbieram na jej wymianę to jest kolejka wielu innych rzeczy :P
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 13:48:23
No widzisz te cztery lata to mi pasują ....:) akurat może się człowiek coś odkuje...:)
odpowiedz
Odpowiedź do bellino
Data dodania: 2013-04-04 12:34:25
mnóstwo komentarzy - przepraszam nie doczytałam wszystkich ;) mam taka kabine u siebie (Rea szklana)- wymiar 90x90 jestesmy zawoleni, drzwi otwieraja się wahadłowo - wygodnie, odpływ tez mamy liniowy lecz wg nas bardzo drogi ponad tysiąc zl nas kosztował, ale nie mielismy przekonania do tych tańszych, a drzwi - no cóż jak wysztko co szklane trzeba porządnie umyć, mamy panel z deszczownica koszt ponad 2 tys niestety nie znaleźliśmy tańszego - pewnie przez to że narożny, W drugiej łazience też z REA mamy kabine z niskim brodzikiem z mleczna szyba wymiar 80x100 i normalny bez udziwnień panel ze słuchawką - szczerze wolę prysznic w tej kabinie :) I jeszcze jedno - ciemna łazienka z błyszczącymi płytkami nie jest taka trudna w utrzymaniu ;) wszystko dla ludzi, pozdrawiam ciepło
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 13:51:58
Również obstawiam A!
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 17:05:25
ja też myśle o tej Twojej łazience ...hmmm a może kabina typu walk in :) ? np.http://www.123armatura.pl/Katalog/Kabiny/Kabiny-Walk-in/ nadaje lazience lekkości, wygląda nowocześnie mniej szyby do mycia;p w sam raz do malej lazienki...jeśli chodzi o kratki to są takie fajne ze stali nierdzewnej w rozsądnych cenach dobrze zbierają wode np http://www.lazienkoweklimaty.pl/pl/p/Kratka-podlogowa%2C-wykonana-ze-stali-nierdzewnej-z-maskownica.-Rozmiar-150x150mm.-Element-do-wpustu-MRFG2.-FGT150-SS/13833 mam podobną Ach te wybory :)bede obserwowala Twoje prace
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 18:10:11
Wielkie dzięki za linki już w nich szperam....postaram się coś stworzyć z tego wszystkiego ...:) szału nie będzie no ale...grzeb w tam necie Ty jesteś czasowa...przynajmniej nie będziesz się tak bezwstydnie wylegiwać przed kominkiem i tylko kolory paznokci zmieniać.....zresztą nawet dobrze przypomniałem sobie że swoje muszę obciąć.....
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
Data dodania: 2013-04-04 21:42:39
hehe co prawda to prawda pogody nie ma dzieci nie mam a mąż w pracy wiec co robić?: jak cos znajde to przesle chociaż widze u Ciebie takie poruszenie że nie wiem czy Ci zazdrościć czy raczej wspołczuc bo a Twoim miejscu bym zglupiała od nadmiaru rad Życze powodzenie bedzie Ci potrzebne;p
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 22:05:40
E tam spoko ....wyciągam średnią tzn. każdy mówi coś ciekawego...nawet nie wiesz nad iloma szczegółami się teraz zastanawiam o których wcześniej nie myślałem ...oprócz kompa mam jeszcze włączony tv i oglądam DOMO+ uwielbiam ten kanał no cóż taki etap życia....no i mam przerywniki madera z colonial toczy dysputę na temat przedmieść Chicago zresztą swego czasu remontowałem w tym rejonie piękny dom oraz podatków ...:) ale nie włączam się do rozmowy bo znowu zejdę na inny temat a łazienka będzie się pasła...:) I tak to życie się toczy....:) Jutro wreszcie ruszę się do pracy więc pojadę do zielonego sklepu zobaczyć parę rzeczy w realu które gnębią moją biedną duszę myślę że mi się coś rozjaśni...:) A fakt też się powoli tu gubię trzeba będzie zrobić wpis 2.0 ....oby nie przegonił części "Szklanej pułapki"...:)
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
Data dodania: 2013-04-04 22:35:28
jednym słowem poruszenie :D nie ociągaj sie z tą lazienką bo jestem ciekawa
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 20:48:46
nie zapytam dlaczego;))))))) Krakuski tez dobre:)))...zmieniliśmy temat??:)))
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-05 09:20:40
re all
Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze i bezcenne rady ...:):) nawet nie wiecie na ile spraw zwróciliście mi uwagę świadomie lub nie...:) No cóż dziś jeszcze jadę do zielonego sklepu bo muszę coś sprawdzić na żywo a od poniedziałku z Bobem zaczniemy realizować plan....którego nie mamy...:) ale niekiedy improwizacje są najlepsze...:):):) Pewnie się troszkę co niektórzy dziwią czemu to ja walczę z łazienką a nie żona wybiera ustala...:) Hehe mamy umowę że dolną łazieneczkę robię ja bez ingerencji kogokolwiek ....oczywiście za Waszymi radami....:) a górną dużą żona. Zobaczymy co z tego wyjdzie....:) jeszcze raz dziękuję.....:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 07:04:53
Wybory
Cześć! Nie dziękuj,bo nie ma za co. Dzielna Twoja Żonka...ja bym nie wytrzymała. Ciekawa jestem czy jak zacznie górną łazienkę dopuścisz ją do bloga. Chętnie doradzimy! A tak poważnie...nie jest to łatwa sprawa,bo każdy ma inny gust i inne potrzeby. Widzę po sobie,że nie będzie lekko...trzy łazienki do zrobienia i wszystko mi się podoba. Mam o tyle łatwiej,że układ ustalony przed budową,więc pozmienialiśmy wymiary okien w naszej łazience...po to aby weszła wanna i duży prysznic. Byłam wczoraj u koleżanki w jej nowym domu.Projekt indyw.w trakcie wykańczania.Przerost formy nad treścią...nie wiadomo co autor miał na myśli!Chałupa 300m.kw.,a kuchnia 10. Wszędzie najebane filarków,kolumienek,skosików,podciągów,praktycznie żadnych kątów prostych. Klatka schodowa to studnia przez całą wysokość,a schody może mają 80cm.szer. Pralnia większa od kuchni,a w kuchni bujają się gdzie będzie lodówka. Kupiła dwudrzwiową Liebherra z kostkarką,więc się pytam...gdzie kranik. A kranika nie będzie,bo nie będą używać lodu...pan w sklepie powiedział,że działa i bez kostkarki. No ludzie!Wywalić 11k i kupować lód. Także już nic nie jest w stanie mnie zdziwić,ale wróciłam na swoją budowę ze świeżym spojrzeniem i bardzo podbudowana. Bo wolę swoją prostą stodołę,niż takiego gargamela. Oczywiście liczę na pomoc i dobre słowo. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 08:35:52
Wow ale pojechałaś bo bandzie....:) lubię ten Twój prosty język....bez owijania w bawełnę walisz prosto z mostu....:) ...a widzisz niektórzy tak mają ale jeśli się z tym dobrze czują nic mnie do tego...:) Trzymaj się...:)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 09:14:27
Lubię proste wyrażanie myśli,bo ja prosta baba jestem(ale nie euglena zielona). Zgadzam się z Tobą-jak tak lubią to ich broszka. Motyw jest taki:lepiej prosto i ze smakiem,niż na bogato i przesadnie. Jesteś na MB od dawna i na pewno zauważyłeś,że jak pojawi się zdjęcie jakiegoś fajnego wnętrza to jest chwalone głaskane,przeważnie za swoją prostotę i pomysł. Bo cała sztuka w tym,aby podobało się nam,ale oczekujemy też aprobaty ze strony innych.
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
domeos  
Data dodania: 2013-04-06 09:42:51
Jezu! Jestem za, im prościej tym lepiej. Niestety mój szwagier ma taki dom kiczowaty jak diabli, że nie sposób go nawet opisać. A jak byłam u nich ostatnio to zdębiałam do reszty kupili dwa złote lwy ( każdy ok 1 m ), postawią je na słupkach od bramy, nic tylko walić głową w mur i wołać o pomstę do nieba. Ale oni tak lubią i to muszę uszanować przecież nie powiem im że mają dom do bani. I tak jak piszesz "jak tak lubią to ich broszka" Pozdrawiam porankowo !!! :D:D:D
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 12:45:56
Lwy
Takie lwy to jest coś,nikt takich nie będzie miał. A poważnie dla mnie taki styl to kicz. Ale o gustach podobno się nie dyskutuje Romka z Tyberiuszem dali czadu,więc ja też dorzucę do pieca. Dziadek tłumaczy wnukowi,że są dwa typy kobiet:Warte ch..ja i ch..ja warte. To tyle w temacie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
domeos  
Data dodania: 2013-04-06 12:00:14
Musi Ci żona ufać gratuluję ! Ja swojemu mężowi na nic nie pozwolę, nawet piwnicy zaprojektować :( Ma tragiczny gust i na dodatek najpierw patrzy na cenę a potem mówi czy mu się produkt podoba :D
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 12:18:06
Aj tam od razu ufać...:) raczej nie ufa tylko nie ma innego wyjścia..:) powiedzmy że ma problem z szybkością podejmowania decyzji...ja zawsze się z niej śmieje żeby się wiosną zaczeła rozglądać za butami na zimę...:) musi wszystko przemyśleć a to trwa...co do wyborów u mnie cena nie jest wyznacznikiem raczej musi mi coś "wpaść w oko" a potem kombinuję gdzie można to kupić taniej...teraz jest taki etap że jednak muszę się liczyć z jej zdaniem...:( do tej pory to były moje wybory wiadomo sprawy techniczne czysto budowlane.... Co do lwów przed domem....:) Marzenko to jest chyba bezdyskusyjne .....:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-04-05 13:00:10
Dobra... przebrnęłam przez wszystkie komentarze... łatwo nie było :D Wszystko chyba już zostało powiedziane, więc pozostaje mi jedynie życzyć Ci powodzenia, bo jak sam powiedziałeś dolna łazienka to będzie "Twoja wina" ;) A że ciekawa za mnie niewiasta, będę podglądać :)
odpowiedz
progner  
Data dodania: 2013-04-05 14:20:29
Pięknie:) Kabina cudna:)..tyle chyba wystarczy;)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2013-04-06 09:59:59
ooooo dopiero zobaczyłam ze nowe zdjęcia dodałeś... to ja już teraz wiem o czym tu tak bujna dyskusja o matko! a po wuj Tobie tam ten prysznic??? pół metra łazienki a plany jak na salon kąpielowy :))) sorki ale ja myślałam że to większe miało być :)))
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 10:57:33
a po to także żeby wuj był czysty....zawsze to miło....a gdzie go mam dać w górnej dużej będzie ..balijka do kąpania..... a ja wolę prysznic a rzeki w pobliżu nie mam....:)
odpowiedz
Odpowiedź do romka
romka  
Data dodania: 2013-04-06 11:15:12
no tak masz rację, brudnego wuja do stołu dopuścić to byłby skandal i nietakt wielki :))) wycofuję to co powiedziałam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 12:33:34
Niewytrzymam
Chyba puszczę!Kuźwa jesteś niemożliwa! Pamiętaj z wujem nie ma żartów! Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-06 12:53:58
hehe na naszą Sylwuśkę zawsze można liczyć :))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 10:24:39
ja poszłam w taniość w małej łazience i kupiłam tak na szybko (aby móc korzystać)kabinę wszystko w jednym :)700 zł i jest i kabina i baterie i deszczownica baa nawet ściany i półeczki :) i hydromasaż :) ale z czasem myślę o wymianie tej kabinki na coś takiego jak u Ciebie :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 11:48:12
No widzisz ja idę tym samym tropem...:) ale bez takich drastycznych cięć....:) także chcę szybko i w miarę tanio zrobić tą łazieneczkę żeby potem na spokojnie zrobić dużą...a wiadomo ten etap budowy więc człowiek jest pusty jak bęben turecki...:) Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do jolaimichal
Data dodania: 2013-04-06 16:41:18
Ja mam u siebie zamontowana kabine nr1 , po zamontowaniu jej jak irowniez odplywu liniowego wszystko wyglada ok ale jeszcze nie uzywalem bo my tez konczymy wykonczenia a ty chyba zagladales na mojego bloga a tam chyba mam zdjecia tej kabiny w rzeczywistosci - nie wiem z jakiego rejonu jestescie , jak z malopolski to ja kupowalem kabine,odplyw ,deszczownice w Wieliczce
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 19:15:41
a ktoś tu pisał, że cały tydzień świętuje... inspiracje fajne, tylko zwróćcie uwagę na kabinę bo na ostatniej fotce jest na brodziku, ja kupiłam sanplasta wmawiali mi w sklepie że się nadaje do montażu bez brodzika a później się okazało, że nie ma listew na dole w których powinna być osadzona bo normalnie w brodziku jest na to szczelina.. i chłopaki nieźle się nakombinowali, zanim ją zamontowali i uszczelnili....
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 19:56:40
nie no beatko Twoja wizyta jest nieoceniona ...jestem zaszczycony..:) zawsze mówię Gosi popatrz na tą kobietę ile ma sił i energii...przychodzi sobota a Ty nadrabiasz te wszystkie odwiedziny ....czasem robisz to machinalnie...ale miło mi jest że choć na chwilę u mnie przysiądziesz i powiesz coś mądrego...:)
odpowiedz
Odpowiedź do beatka19734
Data dodania: 2013-04-07 18:03:23
jakie machinalnie... zawsze czytam wszystkie zaległe wpisy, które mam na mojej tablicy (dzisiaj 4 strony)... wszystkie!!!! i na wszystkie staram się odpowiedzieć... no chyba, że nie mam nic ciekawego do napisania, albo jest to piaty wpis z tym samym dzbanuszkiem... wiem ja jak nie kobieta:)))))... ale np o reku nic nie napiszę bo zupełnie nie mam pojęcia o co w tym biega... ale np z kabiną wiem jakie miałam przeboje to lepiej ustrzec przed tym innych.... miłego wieczorku:)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-09 11:12:23
Dodam swoje "trzy grosze" i napiszę, że odpływ A mnie po prostu zachwycił.. i widzę, że nic a nic to nie jest oryginalne :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-09 18:52:12
Mnie się podoba kabina pierwsza. Też o takiej myślę. Też bym chciała węższą bo układ łazienki dolnej mam podobny. Jestem za odpływem A. Popieram pomysł ,że opcja z szybą niebrudzącą sie jest warta grzechu.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-11 09:21:41
domwarnicepd-wybudujeadasia
odpływ A i kabinka 80x100 zamówione...:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-11 09:32:03
Ranking zrobił swoje!
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
madic27  
Data dodania: 2013-04-12 17:46:39
no to ja tez zagłosuję:A!Pozdrawiam,,,
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-26 22:05:58
Cytrynówka
Hejka! Właśnie wypiłam galon cytrynówki! Czuję się zajebiście-oczywiście!!! Pamiętaj,że ma być na wesoło. Mamciu i znowu o odpływach!!! To ja spływam papa
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-27 08:09:25
Ha ha Ty uwielbiasz tą cytrynówkę :)))) Ja dziś otwieram sezon grillowy....:) postaram się powstrzymać od wpisów niebudowlanych .....:))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-27 10:08:12
Cytrynówka
Oczywiście jest własnej roboty na spirycie. Nie musisz się powstrzymywać,bo nie samą budową człowiek żyje. Trzeba czasami wrzucić na luz!!! Życzę smacznego! Pozdro
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-27 19:54:19
Cytrynówka-przepis
-12cytryn -1l spirytusu -1 1/2 szklanki jasnego miodu -3/4l przegotowanej wody Cytryny porządnie wyszorować.Przekroić na pół i ułożyć ciasno w słoju.Zalać spirytusem i zostawić na dobę pod przykryciem(zakręcony słój).Po dobie wycisnąć cytryny do zalewy w której były. Miód rozpuścić w wodzie(ostudzonej)i wlać do słoja. wszystko dokładnie wymieszać,a następnie przecedzić przez bardzo drobne sitko lub gazę. Najlepiej smakuje z lodem,ale bez też pyszne. Pić dla zdrowotności,czyli w małych ilościach,co nie zawsze się udaje. Smacznego!
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-27 20:38:43
Oj Bosche ....spróbuję.....
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-30 09:36:59
Spróbuj, dobre... i od razu z lekarstwem na kaca w środku
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-11-24 16:13:41
Ja polecam pigwówkę jest jeszcze lepsza :)zwłaszcza na zimowe wieczory ;D
odpowiedz
wiolin2  
Data dodania: 2013-11-24 18:29:33
w kwestii kabiny
moja od roku jest bardzo intensywnie użytkowana (nie mamy wanny!)i spisuje się OK. Szkło myje sie dobrze (raz w tygodniu - częściej mi się nie chce). I wymiary - lepiej większa niz mniejsza. My mamy 90/100 i płaski brodzik. A odwodnienie - chyba A więcej dziurek (wiem co mówię, przy długowłosej pannie jaka mam w domu zatyka się bardzo często). A tak na brudno - jakiej decyzji byśmy nie podjęli to i tak za jakiś czas zobaczymy u kogoś COS co wyda nam się lepsze od tego co kupiliśmy. Trafnych wyborów.
odpowiedz
tyberiuszmalopolska
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 455134
Komentarzy: 1922
Obserwują: 253
On-line: 9
Wpisów: 94 Galeria zdjęć: 430
o nas
Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy ...
Projekt TYBERIUSZ
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Małopolska
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2014 sierpień
2014 styczeń
2013 grudzień
2013 październik
2013 wrzesień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 maj
2013 kwiecień
2013 marzec
2013 styczeń
2012 grudzień
2012 listopad
2012 październik
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2012 luty
2012 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67096
Liczba wpisów: 222805
Liczba komentarzy: 903609
Liczba zdjęć: 681120
Liczba osób online: 61
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy