Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Pompa ciepła Nibe 1245 sezon grzewczy 2012/2013

Data dodania: 2013-05-04
wyślij wiadomość

 

 

Z racji tego że nie miałem dostępu do gazu ziemnego z ekogroszku zezygnowałem ze względu tego że nigdy nie ma mnie w domu ....założyłem pompę ciepła gruntową z wymiennikiem pozimym model Nibe 1245 10 kWh ....

Zainspirowałem mnie wpis Iwonki https://colonial.mojabudowa.pl/ o podsumowaniu ogrzewania....

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

To moje smoczysko Nibe 1245 10 kWh  takie sobie z 750 metrowym wymiennikiem poziomym.....

 

A teraz sprawa najważniejsza kasa....otóż otrzymałem rachunki....pompy używam od października .....średnia temperatura w domu to około 19 stopni ..Bob mówi że jest to ok....i powiem Wam jest to prawda ...szalałem dwa tygodnie po 24 st. przy podłogówce jest to szaleństwo...:) 

 

I tak od 09- sierpnia do 13 kwietnia poszło 4742 Kwh ...dużo mi się wydaje ...kosztowało mnie to 3200 zł....tylko teraz jest to koszt w taryfie budowlanej.....Bob dodatkowo cały czas mieszkał używał narzędzi Tv i i innych rzeczy .....no niech bedzie na pompę 3000 zł w budowlance ....to i tak na na 3/4 roku wydaje mi sie ok ....:) gdy przy pierwszym roku mamy żużycie od 20 do 40 % większe z racji wygrzewania budynku....

 

Ale jak to jest kazda sroczka swój ogonek chwali.......

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

Jeśli macie jakieś pytania to proszę.....:) 

 

A i sobota i piosenka ...ludzie spędziłem te dni wolne tak jak Rysiek śpiewa....czego Wam życzę...

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------blog budowlany - mojabudowa.pl

42Komentarze
Data dodania: 2013-05-04 23:03:08
Nie, to bardzo mało.... u nas leciało 8000 -9000 kWh na 2 m-ce. Ale dom nie ocieplony zupełnie był...i pompa ciepła prawie "przemysłowa" i brama garażowa tylko zabita deskami. Doprowadziło mnie to prawie do depresji ... mam nadzieję ,że po ociepleniu, zamknięciu bramy garażowej, rachunki będą co najmniej o połowę mniejsze - to już by było do przeżycia :) Tak więc u Ciebie jest ok i będzie jeszcze lepiej :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 12:48:14
Nie dziwię się w ogóle nie zaizolowany budynek lub źle to masakra przy cenach energii ....dlatego ja najpierw zrobiłem ocieplenie zewnętrzne ..mam ścianę z maksa grubości 29 cm na to dałem styro Austrothermu 15 cm z zakładami grafitowy ..okna z oknoplastu Platinium Evolution2 z potrójnym pakietem szybowym ...drzwi wejściowe Hormanna też bardzo szczelne z ciepłym progiem ...:) i jak na razie jest ok....:)do tego jest jeszcze reku ...ale w uśpieniu nie ma sensu włączać go jak się nie mieszka ...zresztą to jeszcze budowa a więc pył i kurz więc szkoda męczyć sprzętu...:) ale jestem dobrej myśli że będzie się już tanio i milutko mieszkać....:) czego Wam także życzę....:)))
odpowiedz
Odpowiedź do pogodna25
Data dodania: 2013-05-05 23:21:16
O to podobna grubość ściany będzie u nas okna też , i drzwi to samo. To jestem pocieszona:) Dzięki!!!
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-05-05 11:42:52
Godziny pracy
Witam a mógł byś podać jeszcze dane o ilości uruchomień i godzinach pracy?W mojej nibe jest to w pod menu Nasz sezon zakończył się zużyciem ca. 6500 KW/h w taryfie budowlanej. Średnia temperatura 21C' mieszkamy od połowy grudnia i do tego zużycia wchodzi też pranie, gotowanie (wszystko w domu mamy w 100% na prąd). Domek nieco mniejszy bo 121 m2.
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 13:24:06
Wkleiłem na blooga jak widzisz uruchomień 6421 i 2020 godzin pracy.... Tzn. u mnie codziennego życia nie ma jako tako tylko mój Bob tam mieszka a więc radio tv światło jakieś urządzenia elektryczne ale nie ma tego dużo ...
odpowiedz
Odpowiedź do naszeamaretto
domeos  
Data dodania: 2013-05-05 15:22:49
Okna
Dzięki Grześku, wiedziałam że odpiszesz :)) Tak myślałam że ok 25000 zł, i do takiej sumy psychicznie się przygotowaliśmy. Na szczęście nie mam żadnego okna połaciowego, te co były zlikwidowałam :) Drzwi łukowe oraz ogrodowe suwane są droższe, u mnie będą tradycyjne ;) ale koniecznie chcę mieć szprosy więc cena będzie podobna. Myślę że damy radę, no chyba że transport nas zabije :)) Pozdrawiam serdecznie :))
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 16:51:23
Nie ma za co...:) to żadna tajemnica:)))zrób sobie wycenę tych samych okien u różnych przedstawicieli tej samej firmy :) lubią mieć rozbieżności w cenie...:) a i próbuj i tak kupić najbliżej siebie ...chodzi o reklamacje ..regulacje...zawsze to sprawniej idzie....no to powodzenia w poszukiwaniach i wyborze....:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-05-05 15:49:33
ahhhh no wkoncu Cie czyms zainspirowalam :))))))) tylko od razu zaznaczam , ze nasz colonial jest na gaz z butli , a nie ziemny - rowniez nie mielismy dostepu do naturalnego/ziemnego gazu ...... Prad jest u nas najdrozszy , ale po Twoim zuzyciu wnioskuje , ze bardzo malo pradu zuzyles , bo az rachunek swoj z mieszkania sprawdzilam (my tu na prad tylko mamy pralke , 2 lodowki, zmywarke + inne drobne urzadzenia , zarowki zwykle, sa tylko 2 led ) I srednio zuzywamy ok 450-500 kWh , a we styczniu 744 kWh !!!! miesiecznie !!!!! WRRRRRR Co u nas tak ciagnie? tym razem nie musze przeliczac .... amerykanska kWh jest chyba taka sama jak polska ??? czy nie .... juz sama nie wiem .... podlamalam sie :(((( aha zapomnialam , ze mamy akwarium -slona woda , to duzo bierze , bo sa 4 tubes ... T5 HO .... I filtry I inne , ale mimo wszystko .... :(((( chyba mamy cos nie tak :( Colonial baaaardzo malo pradu zuzywa w tej chwili , ale przeciez tam nie mieszakmy jeszcze ....
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 17:58:54
Jak Ci mówiłem wcześniej gaz z butli u nas troszkę drogi...:) ale wyboru pompy nie żałuję ...jest tak samo bezobsługowa jak gaz ... Wiadomo jak zamieszkam to dojdzie sporo sprzętów płyta indukcyjna tv i tak dalej ale że jako z racji mojej pracy i tak mnie nie ma w domu całymi dniami to myślę że wybiorę taryfę jakąś weekendową myślę że dopasuję załączanie pompy gdy jest tańszy prąd tak żeby jeszcze zmniejszyć zużycie prądu....:) a powiem Ci że fajny jest jeszcze ten moduł który pozwala sterować pompą z telefonu komórkowego ....można sobie np. przed przyjazdem do domu zagrzać bardziej wodę do kąpania zwiększyć temperaturę....fajny gadżet... Ta kWh chyba mamy takie same..:) nie wiem jak to będzie może się uda zamieszkać w tym roku to zobaczymy w praniu jak to wszystko wyjdzie...:)
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
my-home  
Data dodania: 2013-05-05 17:57:48
My otrzymaliśmy rachunek w marcu za okres od 20 sierpnia do 21 lutego i wyniósł 1599,53 zł. Od października ogrzewamy pompą, a od 12 listopada zmieniliśmy taryfę z budowlanej na całodobową G 11. W tym okresie zużyliśmy 2042 kWh. Jeszcze w nim nie mieszkamy i działa w nim tylko ogrzewanie podłogowe i alarm. Ciepła woda użytkowa jest wyłączona, a średnia temperatura na PC i termometrach pokojowych 17 stopni. Nasz dom jest nie wielki 110 m2 po adaptacji strychu nad garażem. Rachunki prognozowane do sierpnia to około 24 zł/2 mc. Nie posiadamy też rekuperacji, lecz wentylację grawitacyjną, higrosterowaną, okna dwu szybowe, pięcio komorowe.
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 18:34:53
Czyli suma za którą moglibyście kupić 2 tony ekogroszku....chyba się nie mylę ....a właśnie czemu u Was na blogu taka cisza?
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
my-home  
Data dodania: 2013-05-05 18:51:32
Ciężko pracowaliśmy, aby nazbierać kasę i w tym miesiącu działamy dalej. Trochę prac hydraulicznych( filtry i zmiękczacz wody) oraz układanie kafli w łazienkach i na dole w salonie. Mamy już wszystko zamówione i dogadane. Trochę się opuściliśmy z naszym blogiem i miałem trochę problemów z zamieszczeniem zdjęć i wpisów. Po ukończeniu tych prac postaram się uaktualnić wpisy.
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 21:13:09
No tak pieniądze ..to słowo wszystkich nas przyprawia o siwe włosy....to w takim razie czekam na postępy z Waszej budowy...:)
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
Data dodania: 2013-05-05 22:20:26
Ja to jestem jeszcze z tym zielona,tylko poczytam wasze doświadczenia,pozdrawiam;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-05 23:51:17
To nic ....:) ja jeszcze dwa lata temu nie wiedziałem że cosik takiego istnieje....:)
odpowiedz
Odpowiedź do edytairadek
Data dodania: 2013-05-06 06:53:07
Cześć! Bardzo dobry wynik! Tak jak piszesz wszystko jeszcze świeże,niewygrzane i no ta taryfa budowlana! Dobrze,że nie wybrałeś ekogroszku! My mamy nowoczesny piec na eko w pomieszczeniach gospodarczych i muszę Ci powiedzieć,że jestem załamana kurzem jaki przy nim jest.Gaz nie wchodził w grę,bo za duża powierzchnia,ale gbybym miała takie cudo w domowej kotłowni,to bym się chyba zaj...ła. Może u innych nie ma takiego pyłu,który włazi dosłownie wszędzie. Zastanów się czy warto brać taryfę weekendową,bo może wyjść drożej.Wychodząc rano wstawicie pralkę i zmywarkę i już będzie ciągnąć.A zastanawiać się cały czas o której można z czego korzystać z czasem robi się uciążliwe. U nas z racji gospodarstwa mamy dwie taryfy.Na początku zmywarka,pralka tylko wieczorem,bo taniej.A teraz to pieprzę i wstawiam,kiedy jest potrzeba.Przecież nie będę gotowała czy piekła w nocy! Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-06 07:57:24
Z tym masz rację że nie można uzależniać czynności domowych od taryfy...:) fakt ale nas i tak całymi dniami nie ma w domu jesteśmy wieczorem no i weekendy ...ale przemyślę to jeszcze kilka razy ...co do ekogroszku to ten sam powód nie zostawię dziecka z piecem ...w sumie inwestycja nie była tania ale to już za mną tak że spoko...chcę wreszcie żyć komfortowo i bez stresów ....po prawie czterdziestu latach życia chyba mi się należy....:))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-05-06 09:36:17
Pewnie,że się należy! Niestety nie będziemy coraz młodsi,więc trzeba sobie ułatwiać życie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
domeos  
Data dodania: 2013-05-06 09:47:41
Ja mam gospodarstwo i wcale nie mam taryfy nocnej dla nas się nie opłaca ;/ Jeszcze tego brakowało, żebym była niewolnikiem prądu. Moi znajomi mają i ich dzieci dla oszczędności pieką sandwicze po dwudziestej drugiej, bo taryfa nocna przecież :/ dla mnie to jest chore :(
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-05-06 19:59:46
Taryfa
U nas taki był wymóg,nie mogliśmy sami wybierać taryfy. Jeszcze by się chłop za szybko dorobił!!! Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-05-06 09:11:25
Filtry do wody
Czas zainwestować w instalację uzdatniającą :) Trzyma kciuki za inwestycje!
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-06 10:34:36
Hehe też prawda ....a jakaś ciekawa oferta?:)
odpowiedz
Odpowiedź do filtrydowody
my-home  
Data dodania: 2013-05-06 11:23:54
taryfa dwustrefowa G12w
Wybór taryfy to sprawa indywidualna każdego i zależna od stylu życia. Wy wracacie późnym wieczorem do domu więc może się dobrze sprawdzić. My też myśleliśmy o niej, ale po głębszym zastanowieniu się i opinii naszego serwisanta od pompy, który ma całodobową taryfę zmieniliśmy zdanie. My do domu wracamy z reguły późnym popołudniem i korzystamy z kuchni i innych sprzętów domowych za dnia, więc czekanie do 22:00 nie ma sensu. Jeśli chodzi o rachunki za energię to wydaje mi się, że nie było by większej różnicy. Udanych decyzji życzę:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-06 12:32:53
Dokładnie jest tak jak piszesz ...trzeba wszystko jeszcze przemyśleć ...i podjąć w miarę rozsądną decyzję...:)))
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
madic27  
Data dodania: 2013-05-09 20:17:45
jakiej wysokości koszty za enegie przewidujesz gdy juz bedzie wszystko skończone,sprzet popodłączany i dom wygrzany??styl zycia taki jaki do tej pory??i pytanie odnoście reku??jakiej firmy maci ereku i czy warto wykonac samemu całą instalację czy lepiej zlecić całą inwestycje firmie??pozdrawiam...
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-09 21:22:27
Powiem tak niestety nie jestem wróżką ...:) chociaż w moim przypadku na miejscu może byłby wróż...:) Nie mam pojęcia w sumie wszystko będzie na prąd znaczy płyta indukcyjna mam nadzieję że jak najniższe tzn. temperatura pójdzie na 21 st,C przy podłogówce jest to wystarczające no i oczywiście mnie tu reku będzie wspomagać ale na prawdę nie wiem jak to wyjdzie... Co do reku to pewnie nie jest to trudne ...jeżeli ktoś ma troszkę pojęcia i przede wszystkim czas..... Niestety ja mało co dłubię przy domu bo po prostu doba ma 24 godziny gdzie z tego ok 15 spędzam w pracy trasie...nie ma szans na takie rzeczy.... Co do stylu życia...oj nie po to buduję i wkładam te wodotryski żeby potem na czymś oszczędzać...:)Dom ma mi być miescem wypoczynku i rekreacji po ciężkiej pracy. Jednostka centralna Brink Renovent HR Medium instalacja w rurach spiro na elastycznych łączeniach zaizolowane wełną koszt wszystkiego ok 16 000 zł Tu masz link do mojej.... http://www.tyberiuszmalopolska.mojabudowa.pl/?id=98448
odpowiedz
Odpowiedź do madic27
madic27  
Data dodania: 2013-05-10 16:18:59
dzięki za odpowiedź.pozdrawiam...
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-05-09 20:36:42
my podobnie zużyliśmy kasy na węgiel ale przy duuużym domku i 26-27 stopniach w domu... pozdrawiam...
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-09 23:07:37
Serio taką temp. utrzymujecie w domu??? Jak dla mnie to żaden komfort termiczny raczej kara by była:))) Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do beatka19734
Data dodania: 2013-05-12 20:21:55
a ja nie wyobrażam sobie poubierana biegać po domu... ciepełko musi być... tylko jak wiemy, że będziemy mieć gości to czasami przykręcamy, żeby za bardzo nie marudzili:)))) chociaż już wiedzą, nawet zimą, że do nas mają brać krótkie rękawki...
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-05-19 15:42:26
Halol Grzes :) Masz jednak sentyment do mnie :) hm .... znaczy do colonial :D Jak u Ciebie prace nad lazienka ????? Jest juz cos? Jak kupilam plytki na cala w przyszlosci dziecinna lazienke ..... Mam nadzieje, ze nie wziales sobie do glowy , to co ja wczesniej napisalam ..... bo ..... i tu az trudno uwierzyc ..... wszyscy sie ze mnie posmiewuja .... bo ... ja wielki przeciwnik wszystkiego, co blyszczy , a nie uwierzysz co ja wykupilam hahaha , wykupilam w polysku grecki bialy marmur na sciany kolo wanny + pasowna kamienna mozaike + na podloge szary marmur w polpolysku :))))) czy zatem nie jestem smieszna? .... jaka zmiana koncepcji no nie :)))) i tylko tyle plytek bedzie w tej lazience reszta to farba na sciany i drzewo na bialo dookola ... P.S. Plytki w super okazyjnej cenie , znowu szczescie :)))) lece rowniez sprawdzic powerball , bo chce hit big hehehe 600 duzych baniek do wygrania :DDDD a poza tym to jak ja cierpie na brak czasu mowie Ci , czas to jest moj wrog nr1. a i zmeczona jestem , a dzisiaj niedziela , a ja do pracy :(((( gdyby nie ten colonial darowalabym sobie .... dobrze , ze deszczyk pada to trawy nie trzeba podlewac , a Jacek od rana na budowie .......
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-28 22:13:21
Test
Cześć! Mam pytanko-znacie już wynik testu szóstoklasisty? Ciekawa jestem jak poszło Twojej córce. Moja napisała na 33pkt.Wróciła ze szkoły bardzo zadowolona i dumna. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-29 15:27:47
a jak tam Twoja łazieneczka???
odpowiedz
Data dodania: 2013-05-29 22:32:43
ano się pasie...:)
odpowiedz
Odpowiedź do jolaimichal
Data dodania: 2013-06-02 21:00:00
Ja też pozdrawiam :) a bocianki i takie widoczki uwielbiam:) ps. fajny Wasz Tyberiusz (ten projekt też mi się podobał)
odpowiedz
Data dodania: 2013-06-03 22:32:36
Fajna ta twoja pompa.Zużycie energii wydaje się bardzo przyzwoite.
odpowiedz
Data dodania: 2013-06-04 05:37:18
Łazienka
Witam z rańca! po pierwsze-mam prośbę:zrób jakikolwiek wpis,bo przedzieranie się przez ten gąszcz komentarzy to już mnie ręka boli!:):):)i gładzik mi się grzeje!:):):) Już coś czuję,że wyskoczysz ze Swoją zrobioną łazienką-tadam! aż się kobitkom gwiazdy pokażą przed oczyma:):):) Pozdrawiam o poranku
odpowiedz
Data dodania: 2013-06-04 08:36:40
Ta na pewno będą miały załzawione oczy ze....śmiechu...:) mówisz gładzik...hehe dobre mam jakieś głupie skojarzenia.... A swoją drogą to niezły z Ciebie ranny ptaszek...o 5 AM śmigać po blogu....Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-06-04 08:48:17
Dziewczynki uśmieją się jak norki?:)Nie gadaj!:) Tobie to tylko jedno w głowie!:)Czy myślisz,że w moim wieku,w moich ręcach spracowanych-grzałby się jakiś inny gładzik!? No nie wiem:) Pozdrawiam PS.5AM to super pora na MB,ale o 5PM chce mi się już spać !:):):)I jak w tym filmie:śniadanie jem na kolację itd...
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-06-04 06:01:12
Czesc Grzes :) Skladam rowniez Ci osobiscie wizyte ;) i ponawiam zapytanie .... Jak lazienka ? ...1.0 takie upasione a cd nie nastapil jeszcze :(.... mnie juz glowa boli , ja skupuje materialy na wszystkie 3 i ciezko mi idzie , myslalam , ze bedzie fajnie ..... ale troche sie pogubilam w tych swoich pomyslach .... Jacek niezadowolony , ale dal mi wolna reke , chociaz dzis np. wtracil 3 grosze i znowu dumam , szukam , a juz po 12 w nocy :((((( Zrob wpis jak u Ciebie leci na budowie .... P.S. Ty mnie nie zrozumiales .... ja mialam na mysli , ze te Twoje komentarze takie wyszukane , ze az musze kilka razy czytac i czasem sie zastanawiam czy Ty taki tez prywatnie jestes ;) ale Ci powiedzialam lmao .... ide spac ..... milego dnia Ci zycze ....
odpowiedz
Data dodania: 2013-06-04 09:45:56
Cześć Iwonko:)Dziękuję za oficjalną osobistą wizytę....:) widzisz łazienka wpis 1.0 nie ma ciągu dalszego...na razie bo mój majstrunio grzebał się u teścia z podwórkiem ....fakt że zaczął u mnie coś tam już pogrzebał ale pokazać nie ma co....:) no cóż stelaży i płyt g-k na MB mamy dość każdy wie jak wyglądają...:) miałem poblem z płytkami ale jakoś sobie poradziłem ...żona nadal nie jest przekonana do małej ciemnej łazienki ...ale może się uda...:) A z tymi pomysłami to tak jest że człowiek ma ich mnóstwo dwie łazienki to mało ...:) chciałby człowiek nawkładać tyle rzeczy że wyszedł by kicz...:) Ja Cię dobrze rozumiem...:) ale czasem udaje że nie....czy prywatnie taki jestem? hm....nie wiem....a wolałabyś nie?....:) Miłych snów....
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-06-06 10:41:13
ELEKTRYCY
u nas elektryka to dopiero melodia przyszłości (tj. koniec 2014 lub początek 2015 - bo tak to jest jak się bez kredytu buduje) ale jak najbardziej proszę o namiar na Panów elektryków na prv ;O) Wielkie dzięki
odpowiedz

Łazienka mała 1.0

Data dodania: 2013-04-03
wyślij wiadomość

Witajcie ponownie no cóż po świątecznym obżarstwie czas do pracy . Przede mną wielkie wyzwanie czyli łazienka dolna tzw. mała...:) znając moje przygody z kominkiem podejrzewam że troszkę tam czasu spędzę ...:)

A więc całe przedpołudnie spędziłem na necie i allegro próbowałem sklecić kącik prysznicowy....:)

Ma być tanio, ładnie, funkcjonalnie ...hehe dobre ....trudno a żeby jakość szła z jak najnizszą ceną no ale cóż próbować trzeba...

 

 

 Kabina Prysznic FREE SPACE 80X100 Szkło Easy Clean cena 789 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl    http://allegro.pl/kabina-prysznic-free-space-80x100-szklo-easy-clean-i3139371978.html

 

 

Deszczownia DESZCZOWNICA Ultra Slim 40x40 zabudowana w suficie cena 439 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

http://allegro.pl/deszczownia-deszczownica-ultra-slim-40x40-ramie-i3134699314.html

 

 

 

 

100cm ODPŁYW Odwodnienie liniowe komplet cena 339 zł tu proszę o głosowanie A lub B........:)

a)

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

b

blog budowlany - mojabudowa.pl

http://allegro.pl/100cm-odplyw-odwodnienie-liniowe-komplet-7-wzorow-i3139352664.html

 

 

Uniwersalna bateria podtynkowa NOTTE-4 cena 339 zł

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

http://allegro.pl/uniwersalna-bateria-podtynkowa-notte-4-mega-zestaw-i3139450519.html

 

 

 

Całość to ok 2000 zł czyli suma nie piorunująca ......:) 

Najgorzej jest z tą kabiną bo potrzebna mi 100x80 lub 120x80 maksymalnie 85 cm bo zaraz mam okno ale chodzi o to aby drzwi były w tej węższej ściance .

Za wszelkie sugestie będę wdzięczny ....w razie braku oddzewu będę Was katował do upadłego.....że aż się Wam zacznie śnić moja łazienka...tak jak mnie...:)

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dodaję fotkę taką znalazłem...:) oj wtedy wszystko było łatwe...:)

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

UPDATE   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

No i mamy problem tu koleżanka  https://wiolin2.mojabudowa.pl/  napisała że Radaway robi kabiny w tych wymiarach jest zdjęcie powyżej. ...sprawdziłem a i owszem robią i ta sama kabina z tą samą powłoką wogóle identyczna kosztuje ponad 1700 zł  napisałem do sklepu kto jest producentem kabiny na zdjęciu we wpisie .....przyszła szybka i szczera że made in CHRL dla REA ........no i mały klopsik ..........:)

 

106Komentarze
katav  
Data dodania: 2013-04-03 15:58:57
he he A :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 16:06:52
WITAM, JA JUŻ OD 5 MIESIĘCY KORZYSTAM Z ODPŁYWU LINIOWEGO I MOGĘ ŚMIAŁO CI POWIEDZIEĆ, ŻE WG MNIE ODPŁYW LINIOWY "B" PRAWDOPODOBNIE NIE SPEŁNI SWOJEGO ZADANIA PRZY UŻYTKOWANIU DESZCZOWNICY. POPROSTU NIE BĘDZIE ZBIERAŁ DOBERZE WODY I MOŻESZ CIUT POPŁYWAĆ. DOBRZE JEST SPRAWDZIĆ ILE LITRÓW WODY NA MINUTĘ ŚCIĄGA TAKI ODPŁYW.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 08:10:17
Z tego samego względu- wolę A
odpowiedz
Odpowiedź do ar1--dodi
marcinbrzezina
Data dodania: 2013-12-05 12:24:05
odpływ
ja bym uważał na chińskie podróbki które są tanie i ściągają do sklepów. Ja kupiłem na hydroline.pl u poskliego producenta dają gwarancję i byłem mega zadowolony. Ten do zabudowy płytką super nawet nie widać ze mam odpływ
odpowiedz
Odpowiedź do ar1--dodi
Data dodania: 2013-04-03 16:26:26
A :))
odpowiedz
iwona70  
Data dodania: 2013-04-03 16:36:51
Jak dla mnie odpływ A.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 16:54:42
Zdecydowanie A! :))
odpowiedz
caramal
Data dodania: 2013-04-03 17:02:59
Zgadzam się z większością. Głosuję na A. Jaką masz wysokość łazienki? Czy deszczownica w suficie nie będzie za wysoko zamontowana?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:16:26
raczej z tym problemu nie będzie sufit nad kabiną obniżony z powodu zabudowy rur reku do 2,20 2,15 cm
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
romka  
Data dodania: 2013-04-03 17:06:18
hmmm, no cóż widzę, że byczenie się Pana na kanapie, bardzo konstruktywnie wpływa na budowlane wizje i przemyślenia :)) nie wiem czego mam się przyczepić najpierw... to może na początek coś pochwalę :))) ładne zdjęcie na necie znalazłeś :)) kabina prysznicowa śliczna, naprawdę zawsze do takich wzdychałam, a kupiłam mleczną i do tego z jakąś fakturą a'la krateczka malutka czy coś :) powód jeden i najważniejszy - sprzątanie... mam koleżanki, które wytresowały swoje rodziny tak, że każdy po wyjściu spod prysznica ściereczką z mikrofibry szyby wyciera... ja tak nie umiem i gdyby każdy mój prysznic kończył się takim wycieraniem, to myłabym się 2 razy w roku ale jeśli Twoja łazienka będzie mała i raczej z przeznaczeniem dla gości to myślę że kabina będzie ok :) deszczownia cud, miód i orzeszki odpływ zdecydowanie A, bo taki mi osobiście się bardziej podoba :) ale zielona jestem w temacie bo ja takiego nie mam, bo w ogóle po kilku latach mieszkania w akademiku nie cierpię pryszniców z płytkową podłogą (pewnie w klapkach bym wchodziła :))) - wybacz ale takie mam przemyślenia, nie lubię i tyle) bateria bardzo fajna, też poczytaj czy się nie psuje... my kupiliśmy też wcale nie tanie jakieś, a już serwisant u każdej był (tyle że jakaś długa gwarancja, więc za darmo)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:14:34
...o prysznicu myślę dokładnie tak samo, piękny, ale ile mycia...w końcu też chcieliśmy mleczny, ale będzie szklany zobaczymy ...prysznic też chcieliśmy w tym wymiarze, ale 80 trochę za wąsko mi się wydawało i będzie półokrągły 90 ...odpływ A, proste geometryczne... ...bateria ...może lepiej dać z kranem, niby to wannowa, ale może się ten kran pod prysznicem przydać...ja taką zastosuję?
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-03 17:38:00
chciałbym szerszy ale okno mnie blokuje ...szerokość prysznica musi być max85 gdyby była 90 to by nie było problemu jest od groma....chociaż jak się zacznie szukać to wtedy nie ma...:)nad kranem będę myślał chociaż podoba mi się bateria podtynkowa i mam uraz Boże ile my mamy siniaków od teraźniejszej baterii z kranem w łazience u teściów...:)
odpowiedz
Odpowiedź do poliklet
bellino  
Data dodania: 2013-04-04 12:14:13
ja bym nie robiła z kranem. Chociaż jeśli to łazienka na dole to pewnie będzie pokusa żeby sobie kranem nalewać wody do wiaderka do mycia podłogi, ale jest słuchawka, więc spokojnie da się radę :) Natomiast ja chciałam mieć słuchawkę przy komplecie prysznicowym oprócz deszczownicy, bo kąpiel pod prysznicem 2 letniego dziecka jest wtedy dużo łatwiejsza :)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 17:31:15
Jakoś nie jestem przekonany do tej kabiny nie pasuje mi uchwyt a raczej chciałbym jakiś pochwyt....:) co do sprzątania....krótko ...nie mój problem....:) Co do Twoich wspomnień co do łazienek w akademiku odpowiem głosem Lindy.....Co Ty kobieto wiesz o łazienkach....gdybyś była w wojsku i kąpała się z kilkudziesięcioma chłopa to byśmy pogadali....no chociaż akurat może ten przypadek by Ci pasował....:)odpływ tak raczej a nie zdążę się utopić....co do baterii hm nadal będę szukał bo taka mi wpadła w oko ze słuchawką w tym samym sklepie w sumie mnie na kij ta słuchawka...no ale...co do płytek chciałbym czarne ale za mała łazienka boję się efektu piwnicy...
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-03 19:28:59
kabina tylko z powłoką DP Active!
chyba zaczne sie chwalic:p co prawda mąż mi troche truł za tą kabine co kupiłam bo troszkę droga byla ale teraz mnie na rekach nosi hyhy mycie jej to bajka - jeśli w ogóle można nazwać to myciem: po prostu woda płucze po każdym użyciu i zbieram ściągaczką chociaż jak zauważyłam nie jest to konieczne bo krople nie przywierają do tej powłoki DP active Mimo że mamy twardą wode szybka blyszczy jak psu j...a Kazdy mnie pyta ile siedze i pucuje tą nasza szybkę a ja teraz tylko sie uśmiecham Zakup udany polecam :)wiem ze to nie bedzie może Twój problem - sprzatanie ale wierz mi warto dołożyć troszkę kasy dla świetego spokoju i radość żony jest bezcenna moja kabina to http://www.twojnowydom.com.pl/aquaform-solitare-zestaw-kabina-asymetryczna-typu-walk-in-80cm-lewa-brodzik-105-15236 tylko bez brodzika wiec i cena inna.... odpływ liniowy oczywiście A
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 20:15:47
No troszkę droga prawie trzykrotność mojej...:) no ale cóż za jakość trzeba zapłacić.....ale cenna uwaga do systemu czyszczenia....może znajdę coś tańszego...:)
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
romka  
Data dodania: 2013-04-03 17:06:38
a płytki jakie? czarne?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 17:24:20
zdecydowanie A!!!
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2013-04-03 17:37:42
To co chciałam napisać już Ci Romka napisała :) Kabina na tym zdjęciu wygląda ślicznie, ale zanim naciśniesz "kup teraz" :)) to pomyśl o żonie co jej szykujesz, mam na myśli czyszczenie i polerowanie takiej tafli szkła :/ A najlepiej by było gdybyś wziął szmatę i sam zobaczył jaka to przyjemność .... :)) haha oczywiście żartuje :) To Twój dom i Twoja kabina i rób jak uważasz :)) Odpływ zdecydowanie a) :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 18:04:12
żadnych szmat wybuduję dom kapcie kominek i....nie powiem co...muszę się na coś zdecydować bo mój Bob nie ma co robić ...non stop będzie odśnieżał...:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-04-03 18:07:14
Pewnie ta dolna łazienka tak samo ładnie Ci wyjdzie jak i kominek :P
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 18:39:28
hehe będę próbował...:)
odpowiedz
Odpowiedź do rudagosia
ziege73  
Data dodania: 2013-04-03 18:31:21
właśnie taki prysnic mi sie śni ;) bez brodzika
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:54:39
mnie też się śni....ostatnio cała łazienka...a raczej spać przez nią nie mogę ....:)
odpowiedz
Odpowiedź do ziege73
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 19:17:16
Fajna łazieneczka się szykuje jak na "małą". Po pierwsze jak ma być tanio to po co kabina, ja oba prysznice będę mieć murowane z chamską zasłonką - zero męczarni z myciem w dodatku. Po drugie, co myślisz o takim odpływie: http://ewyposazeniedomu.pl/pl/p/Odplyw-liniowy-NEO-Rea-z-syfonem/2740 - strasznie mi się podoba. Pozdrawiam :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 19:52:52
Wkleiłem Ci fotkę ...gdzie ja biedny tam ściankę wybuduję....litości....;P A co do odpływu to też mi się podoba i jest on w tym samym sklepie co reszta moich zakupów.....:)różnica w cenie wynika z długości odpływu..... tylko właśnie jak ar1.dodi wspomniała czy taki odpływ wyrobi....? deszczownicę 40x40 cm..:)? niestety nie mam praktyki w użytkowaniu takich cudów...:)
odpowiedz
Odpowiedź do virgo2
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 21:18:24
No, elegancko ścianka przy oknie by wyszła, przecież ona nie musi być tak szeroka jak działowa. Ze zdjęcia widzę, że tę szybkę to żona z obu stron będzie musiała pucować :) A o odpływ to trzeba sprzedawców pytać ile tej wody ma przyjmować przy takiej deszczownicy
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 22:01:20
Aniu ja jednak się boję że stawiając ściankę to zasłonie okno i będzie ciemno...zresztą już jest szyba matowa okienko niewielkie...co do kosztów to wybudowanie ścianki położenie płytek też to kosztuje a ta kabinka nie jest taka droga...więc jest nad czym myśleć...:) fakt że byłby plus oddzielenie kabiny od kibla ale po pierwsze jestem człowiekiem komunikatywnym i lubię sobie pogadać a przy okazji widzieć drugą osobę ...tu w całej okazałości a dwa to jednak dwóch osób w tym samym czasie jednak sobie nie wyobrażam w tej łazience....:)
odpowiedz
Odpowiedź do virgo2
virgo2  
Data dodania: 2013-04-03 22:56:27
Fakt Grzesiu, siusiać przy odstawiającym striptiz mężu to ja też nie potrafię :))))
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-03 19:28:43
Łazienka śliczna ,odpływ oczywiście A pozdrawiam...
odpowiedz
koszmar  
Data dodania: 2013-04-03 20:00:06
Fajny odpływ liniowy A, cena 2000 zł. tanio i muszę o tym pomyśleć u nas :) Szczególnie kabina - w jakimś katalogu z markety podobna, szklana za prawie 2000 widziałam. Już zapisuje wasze wyceny, pozdrawiam i czekam na realizację :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:04:36
hehe pewnie to troszkę potrwa....:)
odpowiedz
Odpowiedź do koszmar
wiolin2  
Data dodania: 2013-04-03 20:04:07
Kabiny o takich wymiarach ma RADAWAY. Odpływy też śliczne, tylko czy poradzą wodzie. Przy dużym ciśnieniu mogą nie dać rady. Ja mam zwykły odpływ i ciśnienie niezbyt duże - póki szambo, to trzeba ostrożnie z wodą. A pochwyt mam trochę większy i to chyba nie ma takiego znaczenia.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:33:04
tu akurat spoko bo przydomowa oczyszczalnia ...więc woda w ziemie a że głęboka wieś też w miarę tania...:)
odpowiedz
Odpowiedź do wiolin2
Data dodania: 2013-04-03 20:27:40
na zdjęciach wszystko śliczne piękne :)choć cena ostateczna mnie rozwaliła - dla mnie to kosmos :D Mam kabinę szklaną i o zgrozo gryzę, bo froteruje ją każdego dnia. Pluje sobie w brodę, że nie wzięłam mlecznej czy tzw. mrożonej szyby - chyba mnie zamroczyło totalnie jak kupowaliśmy :/ no i ciemne kafle - współczuje Twojej żonie :p pięknie na ciemnych widać mydło :/ Odpływ podoba mi się A, ale nie znam się, więc nie wiem jak sprawdza się ten 2 wariant. Deszczownica boska, oj boska :D pozdrawiam i życzę powodzenia :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 20:49:24
uuu mówisz że ciężko z utrzymaniem czystości...też się tego troszkę boję choć nie sprzątam ...ciemne kafle to tylko takie zdjęcie na pewno nie...niestety..:)luksfery mówisz nie wiem nigdy się nie zastanawiałem ...ale raczej nie za mała łazienka....oj mieszacie mi w głowie....:)
odpowiedz
Odpowiedź do domwborowikach
Data dodania: 2013-04-03 20:31:54
a może luksfery ????? zamiast kabiny
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 21:03:46
Bardzo ładna kabina, też wolałabym nie matową. Odwodnienie pierwsze chyba faktycznie bardziej praktyczne. A bateria tez super:) wszystko w moim stylu;) pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:19:35
ja jeszcze nie jestem do końca przekonany ...no ale zobaczymy....:)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-w-tymianku
Data dodania: 2013-04-03 21:39:05
Prysznic super wszystko mi się w nim podoba, a odpływ A:) A osobiście boję się takich odpływów jakoś jak nie ma brodzika to mam wrażenie, że kiedyś to cudo przestanie funkcjonować tak jak należy i zaleje łazienkę hehe:D Jakieś skrzywienie czy co...:D:D
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:20:43
nie martw się podobne wrażenie ma większość...:)
odpowiedz
Odpowiedź do rododendron15
Data dodania: 2013-04-03 21:47:53
Odpływ A !!! A my najpierw sprawdziliśmy wydajność w litrach deszczownicy i do tego dobraliśmy tak samo wydajny odpływ, ważna jest tez wielkość syfonu. Jak deszczownica będzie dawała 40l/min a syfon będzie odbierał przy liniówce mniej to czy to będzie wzorek a czy b nie ma znaczenia... będziesz "moczył" nogi :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 22:23:24
o widzisz cenna uwaga sprawdziłem i okazuje się że oba odpływy mają identyczną wydajność odprowadzenia ....deszczówki z pod moich nóg.....trzeba to będzie jakoś zsynchronizować co by na łazienkę bez brodzika nie wypływało...:)
odpowiedz
Odpowiedź do pogodna25
Data dodania: 2013-04-03 22:31:32
Cześć Ja postawiłabym ściankę,ale nie na całej gł.prysznica,tylko np.60cm.tak jak będzie kończył się kibelek.Dalej kawałek szyby,narożnik i drzwi,które będą i tak szerokie. ścianka nie do sufitu,tylko do wys.drzwi. Pomyśl też o przeniesieniu przyłączy,bo jak się myjesz to machasz rękoma na boki,czyli lepiej mieć deszczownie po prawej stronie,a nie na wprost.Tak będzie szerzej i możesz dać dłuższy odpływ liniowy. Ale to są tylko takie moje luźne gadki. Pozdrawiam PS.za niedługo mnie też czeka ten zonk
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 23:17:21
czołem ... może i masz rację kobieto....trzeba to wobec nowo zaistniałych faktów przemyśleć....:) Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 05:44:20
Mrówki....
Widzisz co narobiłeś! Teraz przynajmniej połowa kobitek nie śpi,tylko przeżywa Twój prysznic jak mrówki okres! Ciekawe jak Ty to robisz? Wczoraj byłam w salunie łazienek i oczko do mnie puściła deszczownica,której cena znacznie przekraczała 2k. Zapytałam pańcia,czy ma wbudowany wibrator.Niestety nie miała... Ja wiem,że można wsadzić w łazienkę każde pieniądze i cały pic polega na tym,aby zrobić niedrogo i fajnie. Ale pamiętaj,że czasami lepiej się troszkę wstrzymać z bólami,aby potem być zadowolonym. Wiem,że bałabym się dać podejrzanie tanią baterię ze schowanymi bebechami,bo wizja prucia ścian mnie przeraża. Aczkolwiek nie jest to regułą. Pozdrawiam z Wa-wy zasypanej po kokardę
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 07:41:19
haha..a to dlatego ,że mężczyzna na blogu to taka rzadkość..to jak gatunek na wyginięciu,dlatego trzeba o niego specjalnie dbać;))hihi... pozdrawiam Grzesia;))))))))))))))))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 08:09:09
....znaczy co ???!!! mamut jestem...???:):):)....Pozdrawiam wzajemnie..:)
odpowiedz
Odpowiedź do moni-sama
Data dodania: 2013-04-04 14:02:28
hehehe...;))) .unikat powiedziałabym raczej:)):))
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 08:07:27
hehe no tak to jest czasem ....mężowie śpią a bidulki z laptopami leżą w łóżkach...:):) ale cześć im i chwała za to że pomagają to dla mnie bardzo ważne... Co do łazienki ....tu pójdę jak to nazwę na duże kompromisy cenowe...:) wiem że za tym idzie jakość ale muszę zrobić to małą łazienkę ......:) Powiedzmy tak tam gdzie w domku robiłem coś na "wieki" ...:) powiedzmy ogrzewanie które kosztowało masę na takie ustępstwa nie szedłem ale tam gdzie po kilku latach pewne rzeczy które nie zdadzą egzaminu będę mógł wymienić tam sobie dam luz niestety kasy coraz mniej...co ja mówię wogóle jej nie ma...:)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 08:29:34
Bidulki leżą w łóżkach nie tylko z iPadami.Małżonkowie niech sobie smacznie śpią. Doskonale rozumiem Twoje wybory,ale ja wolałabym ciutkę zaoszczędzić np.na meblach,dywanach,dekoracji okien,bo to jak się znudzi łatwo oddać innym potrzebującym. A prucie łazienek po kilku latach...no nie wiem. Aczkolwiek wszystko co teraz wybierzemy już za chwilę będzie przestarzałe i niemodne. Zbyt szybko wszystko się zmienia,dlatego zawsze trzeba być o krok do przodu. I będzie jak w tym kabarecie:staliśmy nad przepaścią i zrobiliśmy krok naprzód Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
glx19a  
Data dodania: 2013-04-03 23:45:11
Deszczownica wyrabiasta :)) Ps opisąlm do Ciebie u lawendy2naszeniebio :)) ahha
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 23:51:34
Byłem widziałem ...:) masakra z tym śniegiem ale coś mi się zdaję że idzie lepsze....:) zresztą Ty jako góralka nizinna powinnaś wiedzieć lepiej...:)
odpowiedz
Odpowiedź do glx19a
glx19a  
Data dodania: 2013-04-04 00:18:14
No czy ja wiem czy nizinna ja tu blizej Wadowic mieszkam ale snieg nas kocha hahahaah a ja Go nie hehehehe
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 04:51:37
odplyw a ... deszczownica wieeelka (chcesz zamontowac w suficie rozumiem) , sluchawka przy baterii przyda sie , ja u siebie w glownym shower najprawdopodobniej bede dokladac , kolor to zupelnie nie moj , bo ja nie lubie nic co blyszczy , nawet plytek blyszczacych nie lubie , choc u kogos zupelnie mi nie przeszkadzaja :)))) a nawet podobaja sie , ale u siebie jestem na wielkie NIE , ja ogolnie kabin tez nie lubie , choc wydaje mi sie , ze w Twojej lazience to bedzie najlepsze rozwiazanie , bo jak zaczniesz budowac scianki to faktycznie cala lazienka bedzie wygladac na mniejsza , a tak takie szyby co sa przezroczyste hehe no nie , dadza zludzenie duzo wiekszego miejsca , aczkolwiek Madera1m dobry pomysl ma na ta scianke kolo kibelka , tylko ja zrobilabym na szerokosc 100 lub 120 co bardziej pasuje i wysoka do okolo polowy drzwi (tylko zeby to grube nie bylo , najlepiej z metalowych stelazy + betonowe plyty ), a potem do gory szyba do wysokosci na rowno z drzwiami , ja rowniez nad tym u siebie myslalam , ale ostatecznie ze wzgledu na koszty takiej polowki szyby (special order) zrezygnowalam ... a jako ciekawostke powiem Ci cos , zgodnie z przepisami budowlanymi w naszym stanie , u nas nie mozna prowadzic rurek z woda w zewnetrzych scianach budynku .... a zeby Ci juz wogole w glowie zamieszac , to powiem cos jeszcze .... teraz jest moda wielka na otwarte prysznice!!! czyli zero kabin , zero szklanych drzwi heh no i co Ty na to ?
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 06:11:51
Cześć Jako ,że wstaję z kurami to pozwolę sobie napisać do Ciebie pierwsza. Ja mam tak samo...u kogoś błyszczące ok,u mnie niekoniecznie.Choć z wiekiem widzę,że to się trochę zmienia. Część szafek kuchennych,będę miała błyszczących jak psu jajka na wiosnę,której nie ma. U nas też każde special order lub emergency kosztuje odpowiednio drożej,dużo drożej. Rok temu odwiedziłam kuzynkę,która wybudowała nowy ogromny dom(Northbrook) i tak jak piszesz w żadnej z 7 łazienek nie miała instalacji poprowadzonej na zew.ścianie.Nie było też,ani jednego "geberitu",co mnie zdziwiło. Zdziwiły mnie też ceny np.mozaiki szklanej...u nas podobna dwa razy droższa.Podobnie było z innymi cenami i gdybym mogła to przywiozła bym od was wszystko. U nas ceny wyjebane są z kosmosu...na co nie spojrzysz to tysiak mało. Dom kuzynki ma ok.800kw.i myślę,że za te pieniądze co ona wydała nigdy bym nie zbudowała i wykończyła w PL. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 13:13:45
ahh no tak :) jest duzo rzeczy tanszych niz w Polsce , ale jest tez duzo drozszych , tak jak wszedzie, wszystko zalezy od tego co , gdzie , jak , jaki material i w ogole i czy made in China czy nie :D ...a dom 800m2 to juz ooooogromny ... pierwsze co mi przychodzi do glowy to podatek na tym domu i zastanawiam sie ile tys. $ Kyzynka musi rocznie lozyc , a temat u mnie akurat goracy , bo miasto do nas zawitalo i mierzyli .. wymierzali , do srodka nie pozwolilam (mam prawdo do tego) ... Ogolnie spodziewam sie 2 razy wiekszego niz wczesniej mialam ... NorthBrook to w IL ? tak z google mi wychodzi ... jak tak , to jest ode mnie prawie pol kraju daleko ... ale tu jest rozmowa o Grzesiowo-Gosiowym prysznicu :))))))))))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 13:57:59
Cześć! Zgadzam się z Tobą,że jest taniej i drożej,z przewagą na taniej u Ciebie. Porównując ceny żywności,odzieży,butów,sprzętu to u nas jest dużo drożej.Oczywiście można iść do drogich sklepów i za dresik Donna Karan zapłacić 400$.Tylko u nas ten dresik,będzie kosztował 2 tyś. Northbrook to Illinois,takie przedmieścia Chicago. Podatek katastralny o którym piszesz jest dosyć wysoki ok.10000$rocznie,ale kuzyn który mieszka bliżej centrum,za dużo mniejszy dom płaci 8000$. Kwoty są duże,ale za to inne podatki macie małe. My w zębach zanosimy kupę kasy i nie ominie nas katastra.Mądre głowy pracują nad tym od dawna. Tylko ciekawe jak to będzie,bo np.babcia ma mieszkanie w centrum Wa-wy,więc podatek będzie wysoki...babcia nie będzie płacić,bo jej nie stać i co na bruk! Prysznic Grzesia nie ucieknie,bo co ma wisieć nie utonie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 15:55:43
No to ja tym wszystkim moim kilkumiesiecznym Gosciom dam! KONIEC z jeczeniem , ze drogo.... nie ma .... A Kuzynka to Szczesciara ... 800 w 10 zamyka wow ... ale tak jak mowisz lokalizacja lokalizacja lokalizacja ..... aha.... Pozdrowiam Grzesia unikatowego ... bo widze ...ze na linii .... buziaki .... ale spoko nie Tobie .... Zonie .... Ona to dopiero z Toba ubaw ma ... fajnie :)))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 16:35:25
Nie bądź taka niedobra ciocia z Ameryki! Ja wpadałam do rodzinki przeważnie na tydzień,a kilka razy zdarzyło się po cztery,pięć dni.Ale to już hardcore. Najdłużej byłam z córką w Orlando,bo aż 10 dni.No i mieszkałyśmy w hotelu.Porównując do cen za hotele w PL,to były śmieszne pieniądze. Najwięcej kosztowały wejścia do resortów w Disney World,Seaworld itp. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-04-04 20:25:18
O kurde to Ty zycie masz jak w raju ... to ja tu latam jak opetana ... myslalam ze mnie z pracy dzisiaj.wczesniej puszcza a tu lipa ...Gosci zegnam w nastepna sobote ...a wiec jakies podarki nie wiem co jeszcze .... w ta sobote na galowo .dzizessss kiedy ja nie mam sie w co ubrac .... trzeci dzien hamulce m i tra ..... jak nic tarcze do wymiany ....a ja nie mam czasu !!!!!! Nie wiem co to wakacje od czasu akcja colonial ...Czy aby nie myslalas o jakiejs fundacji np. polish helping hand albo cos takiego od podatku dochodowego sobie odliczysz .... a ja jestem w potrzebie najbardziej przydalby mi sie teleportator .... czasu nic a nic nie mam ......
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-04 07:20:24
aaa bateria ...:) rzeczywiście nawet nie zauważyłem to było szybkie przedpołudniowe wybieranie ...:) też nie będzie błyszcząca tylko stal szczotkowana co do prysznica bez kabiny ...hm widziałem ....na zdjęciu ....ale jakoś sobie go nie wyobrażam tak normalnie w użytkowaniu...:)
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
bellino  
Data dodania: 2013-04-04 12:24:38
żeby prysznic bez kabiny się sprawdził, to musi być odpowiednio duży :) a że miejsca mało, to nawet nie bierz pod rozważania. Odpływ jak większości podoba mi się A :) a co do baterii? Jak dla mnie bateria bez wymiany powinna wytrwać jakieś min 4 lata, bo zanim uzbieram na jej wymianę to jest kolejka wielu innych rzeczy :P
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 13:48:23
No widzisz te cztery lata to mi pasują ....:) akurat może się człowiek coś odkuje...:)
odpowiedz
Odpowiedź do bellino
Data dodania: 2013-04-04 12:34:25
mnóstwo komentarzy - przepraszam nie doczytałam wszystkich ;) mam taka kabine u siebie (Rea szklana)- wymiar 90x90 jestesmy zawoleni, drzwi otwieraja się wahadłowo - wygodnie, odpływ tez mamy liniowy lecz wg nas bardzo drogi ponad tysiąc zl nas kosztował, ale nie mielismy przekonania do tych tańszych, a drzwi - no cóż jak wysztko co szklane trzeba porządnie umyć, mamy panel z deszczownica koszt ponad 2 tys niestety nie znaleźliśmy tańszego - pewnie przez to że narożny, W drugiej łazience też z REA mamy kabine z niskim brodzikiem z mleczna szyba wymiar 80x100 i normalny bez udziwnień panel ze słuchawką - szczerze wolę prysznic w tej kabinie :) I jeszcze jedno - ciemna łazienka z błyszczącymi płytkami nie jest taka trudna w utrzymaniu ;) wszystko dla ludzi, pozdrawiam ciepło
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 13:51:58
Również obstawiam A!
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 17:05:25
ja też myśle o tej Twojej łazience ...hmmm a może kabina typu walk in :) ? np.http://www.123armatura.pl/Katalog/Kabiny/Kabiny-Walk-in/ nadaje lazience lekkości, wygląda nowocześnie mniej szyby do mycia;p w sam raz do malej lazienki...jeśli chodzi o kratki to są takie fajne ze stali nierdzewnej w rozsądnych cenach dobrze zbierają wode np http://www.lazienkoweklimaty.pl/pl/p/Kratka-podlogowa%2C-wykonana-ze-stali-nierdzewnej-z-maskownica.-Rozmiar-150x150mm.-Element-do-wpustu-MRFG2.-FGT150-SS/13833 mam podobną Ach te wybory :)bede obserwowala Twoje prace
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-04 18:10:11
Wielkie dzięki za linki już w nich szperam....postaram się coś stworzyć z tego wszystkiego ...:) szału nie będzie no ale...grzeb w tam necie Ty jesteś czasowa...przynajmniej nie będziesz się tak bezwstydnie wylegiwać przed kominkiem i tylko kolory paznokci zmieniać.....zresztą nawet dobrze przypomniałem sobie że swoje muszę obciąć.....
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
Data dodania: 2013-04-04 21:42:39
hehe co prawda to prawda pogody nie ma dzieci nie mam a mąż w pracy wiec co robić?: jak cos znajde to przesle chociaż widze u Ciebie takie poruszenie że nie wiem czy Ci zazdrościć czy raczej wspołczuc bo a Twoim miejscu bym zglupiała od nadmiaru rad Życze powodzenie bedzie Ci potrzebne;p
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 22:05:40
E tam spoko ....wyciągam średnią tzn. każdy mówi coś ciekawego...nawet nie wiesz nad iloma szczegółami się teraz zastanawiam o których wcześniej nie myślałem ...oprócz kompa mam jeszcze włączony tv i oglądam DOMO+ uwielbiam ten kanał no cóż taki etap życia....no i mam przerywniki madera z colonial toczy dysputę na temat przedmieść Chicago zresztą swego czasu remontowałem w tym rejonie piękny dom oraz podatków ...:) ale nie włączam się do rozmowy bo znowu zejdę na inny temat a łazienka będzie się pasła...:) I tak to życie się toczy....:) Jutro wreszcie ruszę się do pracy więc pojadę do zielonego sklepu zobaczyć parę rzeczy w realu które gnębią moją biedną duszę myślę że mi się coś rozjaśni...:) A fakt też się powoli tu gubię trzeba będzie zrobić wpis 2.0 ....oby nie przegonił części "Szklanej pułapki"...:)
odpowiedz
Odpowiedź do azalia44
Data dodania: 2013-04-04 22:35:28
jednym słowem poruszenie :D nie ociągaj sie z tą lazienką bo jestem ciekawa
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-04 20:48:46
nie zapytam dlaczego;))))))) Krakuski tez dobre:)))...zmieniliśmy temat??:)))
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-05 09:20:40
re all
Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze i bezcenne rady ...:):) nawet nie wiecie na ile spraw zwróciliście mi uwagę świadomie lub nie...:) No cóż dziś jeszcze jadę do zielonego sklepu bo muszę coś sprawdzić na żywo a od poniedziałku z Bobem zaczniemy realizować plan....którego nie mamy...:) ale niekiedy improwizacje są najlepsze...:):):) Pewnie się troszkę co niektórzy dziwią czemu to ja walczę z łazienką a nie żona wybiera ustala...:) Hehe mamy umowę że dolną łazieneczkę robię ja bez ingerencji kogokolwiek ....oczywiście za Waszymi radami....:) a górną dużą żona. Zobaczymy co z tego wyjdzie....:) jeszcze raz dziękuję.....:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 07:04:53
Wybory
Cześć! Nie dziękuj,bo nie ma za co. Dzielna Twoja Żonka...ja bym nie wytrzymała. Ciekawa jestem czy jak zacznie górną łazienkę dopuścisz ją do bloga. Chętnie doradzimy! A tak poważnie...nie jest to łatwa sprawa,bo każdy ma inny gust i inne potrzeby. Widzę po sobie,że nie będzie lekko...trzy łazienki do zrobienia i wszystko mi się podoba. Mam o tyle łatwiej,że układ ustalony przed budową,więc pozmienialiśmy wymiary okien w naszej łazience...po to aby weszła wanna i duży prysznic. Byłam wczoraj u koleżanki w jej nowym domu.Projekt indyw.w trakcie wykańczania.Przerost formy nad treścią...nie wiadomo co autor miał na myśli!Chałupa 300m.kw.,a kuchnia 10. Wszędzie najebane filarków,kolumienek,skosików,podciągów,praktycznie żadnych kątów prostych. Klatka schodowa to studnia przez całą wysokość,a schody może mają 80cm.szer. Pralnia większa od kuchni,a w kuchni bujają się gdzie będzie lodówka. Kupiła dwudrzwiową Liebherra z kostkarką,więc się pytam...gdzie kranik. A kranika nie będzie,bo nie będą używać lodu...pan w sklepie powiedział,że działa i bez kostkarki. No ludzie!Wywalić 11k i kupować lód. Także już nic nie jest w stanie mnie zdziwić,ale wróciłam na swoją budowę ze świeżym spojrzeniem i bardzo podbudowana. Bo wolę swoją prostą stodołę,niż takiego gargamela. Oczywiście liczę na pomoc i dobre słowo. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 08:35:52
Wow ale pojechałaś bo bandzie....:) lubię ten Twój prosty język....bez owijania w bawełnę walisz prosto z mostu....:) ...a widzisz niektórzy tak mają ale jeśli się z tym dobrze czują nic mnie do tego...:) Trzymaj się...:)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 09:14:27
Lubię proste wyrażanie myśli,bo ja prosta baba jestem(ale nie euglena zielona). Zgadzam się z Tobą-jak tak lubią to ich broszka. Motyw jest taki:lepiej prosto i ze smakiem,niż na bogato i przesadnie. Jesteś na MB od dawna i na pewno zauważyłeś,że jak pojawi się zdjęcie jakiegoś fajnego wnętrza to jest chwalone głaskane,przeważnie za swoją prostotę i pomysł. Bo cała sztuka w tym,aby podobało się nam,ale oczekujemy też aprobaty ze strony innych.
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
domeos  
Data dodania: 2013-04-06 09:42:51
Jezu! Jestem za, im prościej tym lepiej. Niestety mój szwagier ma taki dom kiczowaty jak diabli, że nie sposób go nawet opisać. A jak byłam u nich ostatnio to zdębiałam do reszty kupili dwa złote lwy ( każdy ok 1 m ), postawią je na słupkach od bramy, nic tylko walić głową w mur i wołać o pomstę do nieba. Ale oni tak lubią i to muszę uszanować przecież nie powiem im że mają dom do bani. I tak jak piszesz "jak tak lubią to ich broszka" Pozdrawiam porankowo !!! :D:D:D
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 12:45:56
Lwy
Takie lwy to jest coś,nikt takich nie będzie miał. A poważnie dla mnie taki styl to kicz. Ale o gustach podobno się nie dyskutuje Romka z Tyberiuszem dali czadu,więc ja też dorzucę do pieca. Dziadek tłumaczy wnukowi,że są dwa typy kobiet:Warte ch..ja i ch..ja warte. To tyle w temacie. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
domeos  
Data dodania: 2013-04-06 12:00:14
Musi Ci żona ufać gratuluję ! Ja swojemu mężowi na nic nie pozwolę, nawet piwnicy zaprojektować :( Ma tragiczny gust i na dodatek najpierw patrzy na cenę a potem mówi czy mu się produkt podoba :D
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 12:18:06
Aj tam od razu ufać...:) raczej nie ufa tylko nie ma innego wyjścia..:) powiedzmy że ma problem z szybkością podejmowania decyzji...ja zawsze się z niej śmieje żeby się wiosną zaczeła rozglądać za butami na zimę...:) musi wszystko przemyśleć a to trwa...co do wyborów u mnie cena nie jest wyznacznikiem raczej musi mi coś "wpaść w oko" a potem kombinuję gdzie można to kupić taniej...teraz jest taki etap że jednak muszę się liczyć z jej zdaniem...:( do tej pory to były moje wybory wiadomo sprawy techniczne czysto budowlane.... Co do lwów przed domem....:) Marzenko to jest chyba bezdyskusyjne .....:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-04-05 13:00:10
Dobra... przebrnęłam przez wszystkie komentarze... łatwo nie było :D Wszystko chyba już zostało powiedziane, więc pozostaje mi jedynie życzyć Ci powodzenia, bo jak sam powiedziałeś dolna łazienka to będzie "Twoja wina" ;) A że ciekawa za mnie niewiasta, będę podglądać :)
odpowiedz
progner  
Data dodania: 2013-04-05 14:20:29
Pięknie:) Kabina cudna:)..tyle chyba wystarczy;)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2013-04-06 09:59:59
ooooo dopiero zobaczyłam ze nowe zdjęcia dodałeś... to ja już teraz wiem o czym tu tak bujna dyskusja o matko! a po wuj Tobie tam ten prysznic??? pół metra łazienki a plany jak na salon kąpielowy :))) sorki ale ja myślałam że to większe miało być :)))
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 10:57:33
a po to także żeby wuj był czysty....zawsze to miło....a gdzie go mam dać w górnej dużej będzie ..balijka do kąpania..... a ja wolę prysznic a rzeki w pobliżu nie mam....:)
odpowiedz
Odpowiedź do romka
romka  
Data dodania: 2013-04-06 11:15:12
no tak masz rację, brudnego wuja do stołu dopuścić to byłby skandal i nietakt wielki :))) wycofuję to co powiedziałam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-06 12:33:34
Niewytrzymam
Chyba puszczę!Kuźwa jesteś niemożliwa! Pamiętaj z wujem nie ma żartów! Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-04-06 12:53:58
hehe na naszą Sylwuśkę zawsze można liczyć :))))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-06 10:24:39
ja poszłam w taniość w małej łazience i kupiłam tak na szybko (aby móc korzystać)kabinę wszystko w jednym :)700 zł i jest i kabina i baterie i deszczownica baa nawet ściany i półeczki :) i hydromasaż :) ale z czasem myślę o wymianie tej kabinki na coś takiego jak u Ciebie :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 11:48:12
No widzisz ja idę tym samym tropem...:) ale bez takich drastycznych cięć....:) także chcę szybko i w miarę tanio zrobić tą łazieneczkę żeby potem na spokojnie zrobić dużą...a wiadomo ten etap budowy więc człowiek jest pusty jak bęben turecki...:) Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do jolaimichal
Data dodania: 2013-04-06 16:41:18
Ja mam u siebie zamontowana kabine nr1 , po zamontowaniu jej jak irowniez odplywu liniowego wszystko wyglada ok ale jeszcze nie uzywalem bo my tez konczymy wykonczenia a ty chyba zagladales na mojego bloga a tam chyba mam zdjecia tej kabiny w rzeczywistosci - nie wiem z jakiego rejonu jestescie , jak z malopolski to ja kupowalem kabine,odplyw ,deszczownice w Wieliczce
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 19:15:41
a ktoś tu pisał, że cały tydzień świętuje... inspiracje fajne, tylko zwróćcie uwagę na kabinę bo na ostatniej fotce jest na brodziku, ja kupiłam sanplasta wmawiali mi w sklepie że się nadaje do montażu bez brodzika a później się okazało, że nie ma listew na dole w których powinna być osadzona bo normalnie w brodziku jest na to szczelina.. i chłopaki nieźle się nakombinowali, zanim ją zamontowali i uszczelnili....
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-06 19:56:40
nie no beatko Twoja wizyta jest nieoceniona ...jestem zaszczycony..:) zawsze mówię Gosi popatrz na tą kobietę ile ma sił i energii...przychodzi sobota a Ty nadrabiasz te wszystkie odwiedziny ....czasem robisz to machinalnie...ale miło mi jest że choć na chwilę u mnie przysiądziesz i powiesz coś mądrego...:)
odpowiedz
Odpowiedź do beatka19734
Data dodania: 2013-04-07 18:03:23
jakie machinalnie... zawsze czytam wszystkie zaległe wpisy, które mam na mojej tablicy (dzisiaj 4 strony)... wszystkie!!!! i na wszystkie staram się odpowiedzieć... no chyba, że nie mam nic ciekawego do napisania, albo jest to piaty wpis z tym samym dzbanuszkiem... wiem ja jak nie kobieta:)))))... ale np o reku nic nie napiszę bo zupełnie nie mam pojęcia o co w tym biega... ale np z kabiną wiem jakie miałam przeboje to lepiej ustrzec przed tym innych.... miłego wieczorku:)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-09 11:12:23
Dodam swoje "trzy grosze" i napiszę, że odpływ A mnie po prostu zachwycił.. i widzę, że nic a nic to nie jest oryginalne :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-09 18:52:12
Mnie się podoba kabina pierwsza. Też o takiej myślę. Też bym chciała węższą bo układ łazienki dolnej mam podobny. Jestem za odpływem A. Popieram pomysł ,że opcja z szybą niebrudzącą sie jest warta grzechu.
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-11 09:21:41
domwarnicepd-wybudujeadasia
odpływ A i kabinka 80x100 zamówione...:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-11 09:32:03
Ranking zrobił swoje!
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
madic27  
Data dodania: 2013-04-12 17:46:39
no to ja tez zagłosuję:A!Pozdrawiam,,,
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-26 22:05:58
Cytrynówka
Hejka! Właśnie wypiłam galon cytrynówki! Czuję się zajebiście-oczywiście!!! Pamiętaj,że ma być na wesoło. Mamciu i znowu o odpływach!!! To ja spływam papa
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-27 08:09:25
Ha ha Ty uwielbiasz tą cytrynówkę :)))) Ja dziś otwieram sezon grillowy....:) postaram się powstrzymać od wpisów niebudowlanych .....:))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-27 10:08:12
Cytrynówka
Oczywiście jest własnej roboty na spirycie. Nie musisz się powstrzymywać,bo nie samą budową człowiek żyje. Trzeba czasami wrzucić na luz!!! Życzę smacznego! Pozdro
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-04-27 19:54:19
Cytrynówka-przepis
-12cytryn -1l spirytusu -1 1/2 szklanki jasnego miodu -3/4l przegotowanej wody Cytryny porządnie wyszorować.Przekroić na pół i ułożyć ciasno w słoju.Zalać spirytusem i zostawić na dobę pod przykryciem(zakręcony słój).Po dobie wycisnąć cytryny do zalewy w której były. Miód rozpuścić w wodzie(ostudzonej)i wlać do słoja. wszystko dokładnie wymieszać,a następnie przecedzić przez bardzo drobne sitko lub gazę. Najlepiej smakuje z lodem,ale bez też pyszne. Pić dla zdrowotności,czyli w małych ilościach,co nie zawsze się udaje. Smacznego!
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-27 20:38:43
Oj Bosche ....spróbuję.....
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-04-30 09:36:59
Spróbuj, dobre... i od razu z lekarstwem na kaca w środku
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-11-24 16:13:41
Ja polecam pigwówkę jest jeszcze lepsza :)zwłaszcza na zimowe wieczory ;D
odpowiedz
wiolin2  
Data dodania: 2013-11-24 18:29:33
w kwestii kabiny
moja od roku jest bardzo intensywnie użytkowana (nie mamy wanny!)i spisuje się OK. Szkło myje sie dobrze (raz w tygodniu - częściej mi się nie chce). I wymiary - lepiej większa niz mniejsza. My mamy 90/100 i płaski brodzik. A odwodnienie - chyba A więcej dziurek (wiem co mówię, przy długowłosej pannie jaka mam w domu zatyka się bardzo często). A tak na brudno - jakiej decyzji byśmy nie podjęli to i tak za jakiś czas zobaczymy u kogoś COS co wyda nam się lepsze od tego co kupiliśmy. Trafnych wyborów.
odpowiedz

Wesołych Świąt Wielkanocnych

Data dodania: 2013-03-30
wyślij wiadomość

Kochani z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam wszystkiego najlepszego , pogody ducha no i oczywiście szybkich realizacji naszych zamierzeń budowlanych...:) Ale za czym to nastąpi odpocznijmy chwilę od tego wszystkiego porzućmy troski dnia codziennego i miło spędźmy czas z rodziną i przyjaciółmi.

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

A nie odbiegając od tematu wiem dlaczego zima w tym roku jest dłuższa..:)

 

 

Trzy blondynki zginęły w wypadku samochodowym. Po śmierci stają przed bramą niebios. Święty Piotr wita je słowami:
- Możecie dostać się do nieba, jeśli odpowiecie na jedno proste pytanie religijne. Pytanie brzmi: co to jest Wielkanoc?
Pierwsza blondynka odpowiada:
- Wielkanoc to takie święto, kiedy odwiedzamy groby naszych bliskich...
- Źle! Odpowiada Święty Piotr. Nie przestąpisz bram królestwa niebieskiego, bezbożna ignorantko!
Odpowiada druga blondynka:
- Ja wiem! To takie święto, kiedy stroi się choinkę, śpiewa kolędy i rozdaje prezenty!
Święty Piotr załamany wali głową we wrota do niebios, a następnie patrzy z nadzieją na trzecią blondynkę.
Ostatnia blodnie uśmiecha się spokojnie i nawija:
- Wielkanoc to święto zmartychwstania Jezusa Chrystusa, który został ukrzyżowany przez Rzymian. Po tym, jak oddał życie za wszystkich ludzi, został pochowany w pobliskiej grocie, do której wejście zostało zamknięte głazem. Trzeciego dnia Jezus zmartwychwstał...
- Świetnie! Wykrzykuje Święty Piotr, wystarczy, widzę, że znasz Pismo Święte!
Blondynka nawija śmiało dalej:
- ... zmartwychwstał i tak historia powtarza się co roku, Jezus w czasie Wielkanocy odsuwa głaz i wychodzi z groty, patrzy na swój cień i jeśli go zobaczy, to zima będzie sześć tygodni dłuższa...
 
 
A tu dla Was ostatni hit netu który próbowałem wkleić w zeszłą sobotę ...ale cierpiałem na podobną przypadłość jak nasz były Prezydent w Charkowie......:)
 
 
 
21Komentarze
Data dodania: 2013-03-30 09:08:04
Czyli,że świstak? Obśmiałam się jak norka,a ten ananas też niezły ananas! WESOŁEGO ALLELUJA! UŚMIECHU NA CO DZIEŃ JAK U TEGO QNIA! Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 11:05:26
Re: Ja też z tych nałogowców już... :(
Tyberiuszku... Tobie i całej Twojej rodzinie życzę Wiele radości, wszelkiej pomyślności, radosnych i pogodnych świąt wielkanocnych, smacznego jajka, mokrego dyngusa oraz wszystkiego tego, czego sami byście chcieli aby Wam życzyć :) Wesołego Alleluja :)
odpowiedz
virgo2  
Data dodania: 2013-03-30 11:40:17
Wieczny prowokatorze, pomodlę się za Ciebie - jeszcze raz dobrych Świąt Wielkanocnych :)
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2013-03-30 11:56:01
Widzę że dobry humor masz :)) wziął byś się za pieczenie sernika a nie nas tu rozpraszasz haha a tak poważnie to życzę Ci i całej Twojej rodzince cudnych, najcudowniejszych Świąt Wielkanocnych i obyś się za mocno nie przeżarł :) NO !
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 12:11:14
wesołych Świąt o o o o :D
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 12:15:09
Wzajemnie składamy życzenia Wielkanocne! Dzięki Tobie- weszliśmy już w klimat świąteczny tanecznym krokiem :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 13:28:40
Jak zwykle się ubawiłam czytając Twój wpis! Blondynka życzy Wesołych Świąt :P
odpowiedz
zona
Data dodania: 2013-03-30 13:47:26
dom w zielistkach
no byłam ciekawa co wymyślisz na te święta i nie zawiodłes mnie...wszystkiego dobrego :D:D
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 14:04:32
Genialne:-) Tobie też Zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy:-)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 16:20:39
Ubawiłam się przy tym poście,WESOŁEGO ALLELUJA:))
odpowiedz
tomczdz  
Data dodania: 2013-03-30 16:41:04
Wszystkiego dobrego, mokrego i białego haha poniedziałku haha...pozdrawiam ;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 20:08:59
Hehe niezły ten teledysk! Również życzymy wesołych Świąt i mokrego dyngusa, a po świętach wiosny!
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 21:46:04
hahaha teledysk już wcześniej widziałam i jest super... blondynki niech już za cieniem się nie oglądają... bo ja chcę ciepełka... chociaż i tak mam najlepiej bo u mnie ani grama śniegu... Zdrowych i Wesołych Świąt :))
odpowiedz
przemki  
Data dodania: 2013-03-30 22:05:00
Zdrowych i Wesołych Świąt :))
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 22:53:28
Hahahaha no Ty to jednak jesteś "Jajcarz",wiedziałam że jakieś jaja odwalisz,bo ostatnio coś za grzeczny się zrobiłeś hahahah. Radosnego Alleluja i oby wiosna szybciorem i do Was wróciła,chociaż jak dla mnie i tak liczy się tylko ta,która jest w sercu.Buziole.;*****
odpowiedz
klaudia  
Data dodania: 2013-03-30 23:00:03
Pogodnych, spokojnych i rodzinnych Świat Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa:)!!!!
odpowiedz
glx19a  
Data dodania: 2013-03-31 00:50:57
Wiary , nadziei miłosci..Wesołych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych świąt :)))Pozdrawiam serdecznie
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-31 18:31:19
Wesołych Świąt :) dla całej rodzinki :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-31 20:49:15
wesołego Alleluja :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-31 22:24:56
Wesołych Świąt!!
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2013-04-01 11:04:07
święta już na półmetku, a ja dopiero z życzeniami spieszę :)wszystkiego najlepszego na ten świąteczny czas! niech będzie z jajem, wesoło i radośnie skoro na ciepło nie ma raczej szans:) byłam już zawiedziona, żadnych gołych babek itp. itd. no ale teledysk trochę mi wynagrodził ;)
odpowiedz

Kominek

Data dodania: 2013-03-26
wyślij wiadomość

No i nadszedł czas na pochwalenie się naszym wspólnym dziełem Boba i moim czyli kominkiem.

A rodził sie on w ciężkich bólach z powodu konfliktu pokoleń , nie wiem czy Wszyscy pamiętają ale Bob na zakończenie pracy stwierdził że nigdy wiecej nowoczesnego kominka...:) No ale...to nasze dzieło;

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

Ale po kolei zakupiłem wkład Oliwia 18 kW bez szprosa  na kratki.pl jakoś ten model wpadł mi w oko i w miarę komponował się z moim narożnikiem w przyszłym salonie ;

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

Następnie z Bobem stworzyliśmy podstument z pozostałych na budowie pustaków wiadomo troszkę bydle waży więc powinno być solidnie , oj był bardzo ciężki ...:) początkowo wymurowaliśmy ten murek na wysokość 55 cm n.p. podłogi ale po wstawieniu smoczydełka coś nam nie pasowało ...więc szybka rozbiórka i 38 cm n.p. podłogi było ok...:)

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

 

Na tym się nam materiał na kominek skończył ...po krótkich pomiarach ...wiedzieliśmy że potrzebujemy rur i kolanek a co więcej wiedzieliśmy ile sztuk czego...:) a więc rury stalowej czarnej 5 m oraz dwa kolana jedno ruchome drugie 4-segmentowe......a że sklep z kominkami był niedaleko zakup odbył się bez większych bólów i oto  w ten sam dzień kominek został orurowany...:)

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

Następnie wydawało się że już z górki a więc stelaże płyta kartonowo-gipsowa uszczelniacz wysokotemperaturowy,płyta z wełny mineralnej ,taśma do wylepiania ognioodporna no po prostu standard jak we wszystkich lub większości kominków....:)

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

I takim to sposobem szybciutko powstało nasze dzieło......pokrótce oszpachlowane ....ale zapragnelismy zobaczyć jak to działa....no i tu szybko wyszedł nasz bląd bo nie wzieliśmy pod uwagę że kominek pod wpływem temperatury się rozpreża i pracuje a my dzielni fachowcy zostawiliśmy za małą szczelinę dylatacyjną a dodatkowo jeden z profili oparliśmy na kominku....:) no ale błąd został wykryty ...zamocowaliśmy dodatkowe podpórki stalowe wkute w mur tak że konstrukcja jest nie zależna i można śmiało palić....:)

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

Niestety najdłużej czekałem na kamień ...troszkę to trwało ....ba niektórzy to już zaczynali ze mnie drwić......:) nie będę wymieniał z imienia a niech tam zostaje im odpuszczone ......przynajmniej narazie....:) 

Kamień to czarny granit Indian Black ...mnie osobiście się podoba ma minimalną ilość  święcocych cętek....:) nie wiem jak to się fachowo nazywa ale wiecie o co chodzi.....No i tak powstał mój kominek...oczywiście inspirację znalazłem na blogu ...ale już nie wiem gdzie...ale myślę że właściciel się nie pogniewa.....:)

A oto moje dzieło....I Boba też....:)

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

Oczywiście kominek posiada dolot powietrza  przy reku konieczne było doprowadzenie powietrza z zewnatrz i szyber do regulacji wszystko działa i pali się tak że spoko wyszło....żoneczka też zadowolona a to chyba najważniejsze......wink

43Komentarze
Data dodania: 2013-03-26 19:49:15
Kominek wyszedł rewelacyjnie. Proste formy są jednak najciekawsze. Jako, że w swoim domku też planujemy Oliwię, będę wdzięczna za wpisik jak się wkład sprawuje :) Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 19:59:16
Nieźle nieźle... gratuluję :)
odpowiedz
szabruk  
Data dodania: 2013-03-26 20:01:12
Gratulacje :)
Gratulacje :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:14:06
Efekt końcowy rewelacyjny:)Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:18:49
Efekt końcowy przepiękny!!!Warto było czekać do dziś,wyszło zajebiaszczo.No i cieszę się w końcu po sobotniej eskapadzie dobiłeś do kompa i ukazałeś nam takie dzieło.Barrrrdzo podoba mi się kamień,no i jasna sprawa wkład.:D
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:26:15
Ciepło domowe już masz :)Teraz tylko trzeba o nie dbać :) A kominek prosty,a jednocześnie prześliczny! gratuluje :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:29:44
Kominek rewelka!gratulacje:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:38:49
Zajefajnie wyszedł Wam ten kominek,dodaję wpis do ulubionych,na pewno się przyda może też się pokusimy sami obudowę robić.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:44:15
Żona zadowolona to szacun! Prosty i niebanalny...jestem na tak! Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 20:58:39
Bardzo elegancki...mnie trochę przeraził narożny, ale efekt straciłam...u nas płaski zupełnie... Dlaczego nie jest półokrągły...hehe My też czekamy jeszcze na kamień...bo czarny, to droższy...na stanie nie mieli itp...też nie chcieliśmy dużo cętek złotych.
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2013-03-26 21:26:46
No niech Ci będzie może być haha żartuje jest świetny i taki proporcjonalny nie za duży i nie za mały w sam raz :)) I najważniejsze to to, że żonce się podoba :)) Ten Twój bob to chyba złota rączka :))
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-26 21:43:15
Recenzja jak sie patrzy :) Zapisuje do ulubionych moze przyda mi sie cos kiedys i podpatrze sobie - jesli moge? Nooo a co do narodzin.. Ponoć to zawsze boli :P Pozdrófki :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-29 12:11:24
re
dziękuję ...sam zgapiłem więc bardzo proszę....:)
odpowiedz
Odpowiedź do katka-lawenda
Data dodania: 2013-03-26 22:05:54
OMG !!! ot tak sobie ? bez nastepnej zapowiedzi ? Ja sie jeszcze Sylwia dobrze nie namowilam :(((( wiedzialam , ze bedzie nowoczesny :)))) no i jest :)))) ogolnie uwazam finalowy odcinek pt. kominek z naszych snow ... za udany , bo dotrwalam do konca ;p
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2013-03-26 22:09:10
z butów nie wyrywa, ale jak się Tobie i jeszcze żonie podoba to ok... taki zrobiliście to taki macie edit a zupełnie na serio, śliczny kominek, pewnie tego nie wiesz, ale czarny to mój ulubiony kolor i jak zobaczyłam ten czarny kamień to już mi się podobał... a już połączenie tej bieli z czernią... poezja! a to, że narożny to już w ogóle... pamiętaj, żebyś potem nic nie spaścił malowaniem!!! czekaliśmy, tupaliśmy nogami, ale warto było!!! klasa!!! p.s. trzeba było wymieniać, z imienia! a co! niech mają! tak koledze dokuczać!!! ja bym nie odpuściła!!! aaaa i jeszcze chciałam powiedzieć, że mając na uwadze sobotnie przygody i fakt że musiałeś znów rozpalać i znów pstrykać (pewnie 8 razy sprawdzając obecność karty), kłaniam się nisko i jeszcze bardziej jestem rada, że gotowe dzieło oglądać mogę
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 00:28:07
Super wyszło, pali się pięknie , wszystkim się podoba i o to chodzi :) Podobny do tego z moich inspiracji :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 09:15:32
Pytanie ?
Piękny kominek. Mam pytanie odnośnie kratki, to jest narożna, czy 2 połączone? Również będę miała narożny i wizualnie podoba mi się rozwiązanie narożnej kratki.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 09:53:43
Kratka narożna ...jakoś przypadkiem na nią trafiłem w lokalnym sklepie z kominkami...i wpadła mi w oko koszt ok 220 zł...
odpowiedz
Odpowiedź do dominka76
pa00
Data dodania: 2018-03-01 22:35:18
super wkład .
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
klaudia  
Data dodania: 2013-03-27 09:21:31
Efekt wspólnej pracy super!!!!!!!!Wkład, obudowa kominka i piekny płomień:)))kompozycja na medal:)Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 11:26:36
super piekny kominek - gratuluje wspaniałej pracy inwestora i boba :)... efekt piorunujacy :)
odpowiedz
fuuunia  
Data dodania: 2013-03-27 11:32:22
przystojny ten Wasz kominek ;) świetna robota! pytanka dla kominkowego fachowca :)))jakiej średnicy jest dolot powietrza z zew? jest tam jakaś przepustnica do regulacji dolotu powietrza/potrzebna jest?? o i jeszcze jedno czym okleiłeś ściany jakaś folia aluminiowa a jest coś pod nią może wata? dzięki.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 12:13:45
Fachowcem kominkowym nie jestem....:) ale co wiem bardzo chętnie się podzielę...:) Dolot powietrza z zewnątrz zrobiłem z pozostałej mi rury spiro od reku fi 125 która leci z zewnątrz budynku posadzką gdzie łączy się z rurą aluminiową elastyczną spiro flex jako że znajduje się ona już w "strefie grzejnej kominka" została zaizolowana wełną mineralną i folią łączy się z króćcem dolotu przejściem fi125x 25x125 mm ...niestety regulacji przepływu powietrza dolotu ....brak....wbudowany jedynie szyber do regulacji ciągu...myślę że jest wystarczający ale może się mnie tylko tak wydaje...:) a na ściany koniecznie poszła płyta do kominków isover z wełny mineralnej jednostronnie pokryta folią aluminiową o podwyższonej odporności na temperaturę na łączeniach klejona taśmą aluminiową......ufff pomogłem?....:)
odpowiedz
Odpowiedź do fuuunia
fuuunia  
Data dodania: 2013-03-29 09:45:48
oj jak najbardziej ;) dziękuje bardzo,to jeszcze jedno pytanko,jak się reguluje jak to nazwać siłę palenia :) tym..szyberem do regulacji ciągu? nigdy nie miałem kominka jedynie stary piec jak gasł to się drzwiczki otwierało :) a tutaj jak to działa rozpalamy, podkładamy i samo się pali pomalutku?
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-29 10:28:34
Dokładnie tak szyberem czy szybrem...:) otwieramy go jest ciąg i pali się mocno i szybko....potem zamykamy i pali się nastrojowo...:) a rozpalamy jak w każdym piecu....tym domowym...:) Pewnie można sobie robić regulację dopływu powietrza ale to już we własnym zakresie....:)
odpowiedz
Odpowiedź do fuuunia
Data dodania: 2013-03-27 17:34:52
Kominek super,bardzo Mi sie podoba,pozdrawiam:))
odpowiedz
virgo2  
Data dodania: 2013-03-27 18:35:05
Może i w bólach zrodzony, ale fajny, bo nie wydziwiony, co niestety coraz częściej się obserwuje w polskich domach. Kamień piękny, ciekawe czy dasz mu (kominkowi) jakiś kolor, bo z bielą mu do twarzy :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 21:46:21
Piękna robota :)I najważniejsze, że pomimo wiosny można się jeszcze nim długo nacieszyć ;))
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-27 23:23:44
ooo to jednak nie ściemniałeś z tym kominkiem ;) wyszedł śliczniutki też się zastanawiam u siebie nad takim "blacikiem - półeczką" tylko sama nie wiem czy ma być czarny czy ciemno brązowy
odpowiedz
zuzka  
Data dodania: 2013-03-28 14:03:12
REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!warto było czekać;) kominek super, u nas też będzie narożny i chyba też Oliwia, a z porad dot.montażu skorzystamy;) pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-28 14:11:33
jestem ... I przyszlam z zyczeniami :)))
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-29 08:11:01
No wrażeń wam nie brakowało, ale kominek świetny.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-29 09:47:05
re
fakt trwało to tydzień czasu składanie rozbieranie....:) ale warto...
odpowiedz
Odpowiedź do wybudujeadasia
Data dodania: 2013-03-29 11:03:03
Bardzo ładny kominek! :) też planujemy coś podobnego, z tymże półeczki jeszcze będą, i miejsce na drewno. bo nam komin odstaje od ściany....
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-29 13:46:10
Kominek elegancki,czasem żałuję,że ja mieć nie będę;)ale tylko odrobinkę;) Umyj rano dobrze jajka, potem oba włóż do garnka. Włóż cebulę, szczyptę soli i nie zważaj, że to boli. Tak robili po wsze czasy, nie ufarbuj se kiełbasy. Życzy MOnika
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-29 20:18:44
Wierszyk zaj...sty,aż się popłakałam ze śmiechu! Instrukcja się przyda,bo rano malowanie jajek. Pozdrawiam i Wesołych Świąt PS.ja też nie będę mieć kominka i nie żałuję.Zajrzę do Tyberiusza napatrzę się,napatrzę i już mi wystarczy.
odpowiedz
Odpowiedź do moni-sama
Data dodania: 2013-03-29 20:38:48
re
Wow dziękuję za tak oryginalne życzenia spróbuję zrobić jak w instrukcji....boję się jednak że mój pleban może mieć obiekcje co do poświęcenia ....tego zestawu...:)
odpowiedz
Odpowiedź do moni-sama
Data dodania: 2013-03-30 12:02:46
re all
Bardzo dziękuję za miłe słowa dotyczące kominka ..wiem jak to jest jednym się podoba bardziej innym mniej ...:) zaczynam mieć koncepcję całości salonu i myślę że będzie pasował ...:) jeszcze raz wielkie dzięki....:)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-30 14:12:23
no nareszcie pokazałeś to dzieło... włożyliście w to sporo pracy, ale efekt końcowy... REWELACYJNY!!!!! piękny, taki prosty i elegancki kominek....
odpowiedz
bellino  
Data dodania: 2013-04-02 21:56:19
kominek bardzo prosty, ale jaki elegancki! najważniejsze, że Ty jesteś zadowolony z efektu, a inni być nie muszą :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-04-03 14:19:32
Obudowa :)
SUPER KOMINEK !!!!!! Może jakieś porady w temacie obudowy. Na co zwrócić uwagę i może tak jakby krok po kroku jak wykonać podobną do Waszej obudowę ??? Jak kwotowo wyszła Was obudowa ???? Ile wyszło za Wasz wkład - faktycznie to starsza ( czytaj wieksza ) siostra mojej Zuzi :) Co Was skłoniło do wkładu tego a nie innego producenta ??? ...
odpowiedz
ablondi  
Data dodania: 2013-06-09 18:47:54
Bardzo fajny kominek,my też chcemy kupić taki narożnikowy a powiedz ile taki kosztuje?
odpowiedz
anka84200
Data dodania: 2014-04-25 16:54:40
długość zabudowy kominka
Jaka jest długość zabudowy kominka?
odpowiedz

Zabudowy rur reku pierwsze malowanie.

Data dodania: 2013-03-16
wyślij wiadomość

 

 

Witajcie kochani po krótkiej przerwie.U mnie jakiegoś szału nie ma w postępach na budowie ponieważ Bob nie może się zebrać  jakoś do pracy po ciężkiej wyczerpującej chorobie (czytaj katar po zakrapianej imprezie sobotniej).Ale co zrobić ważne że są już zrobione zabudowy rur reku i nie straszą moich pięknych oczu ...:)

Cały dół jest także pomalowany a raczej przygotowany pod malowanie finalne. W zabudowach nie są jeszcze zrobione otwory pod lampki bo dokładnie nie wiem ile sztuk na każdej będzie ale jest zrobione okablowanie tak że spoko , dodatkowo zrobiony jest nie wiem jak to nazwać taki ząb na wąż świetlny który ma docelowo dawać taki półmrok który będzie umożliwiał swobodne poruszanie się po domku ......:) zobaczymy jak to się sprawdzi .....a teraz zdjęcia czyli to co tygrysy lubią najbardziej...

 

Początki zabudów;

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

Zakładka na wąż świetlny;

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

Kuchnia kawałek jadalni;

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

Salon;

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

 

Kuchnia miejsce na lodówkę;

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

 

 

Jadalnia;

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

 

 

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

Hm no właśnie nowe tynki lubią pić więc poszedł na nie najpierw Unigrunt Tytan potem farba podkładowa śnieżki a na to farba latekosowa matowa też na licencji śnieżki produkowana dla zielonego sklepu po 70 zł za 10 litrów wprawdzie jako finalna farba się nie nadaje słabe krycie to jednak pod gotowe malowanie może być wszędzie w miarę biało...:)

61Komentarze
Data dodania: 2013-03-16 19:19:06
suficiki pierwsza klasa :) a mi mąż nie chce zrobić podwieszanego :(
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:24:46
i dobrze bo ja też bym nie robił jakbym nie musiał...:)
odpowiedz
Odpowiedź do jolaimichal
Data dodania: 2013-03-17 20:14:17
no właśnie za mało na niego napieram :) ale i tak bardzo mi nie zależy to pewnie dlatego :) ale wasze suficiki bardzo mi się podobają :)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-16 19:27:01
Sufit robi wrażenie! Nareszcie sufit z pięknymi opływowymi zakończeniami, a nie takimi kanciastymi jak na każdej budowie:) Pozdrawiamy!
odpowiedz
domeos  
Data dodania: 2013-03-16 19:35:34
Ale kiedy ja lubię :) kąty proste i kanciaste wykończenia :/ haha
odpowiedz
Odpowiedź do miszszel
Data dodania: 2013-03-17 18:27:34
ja wolę wszelkie rzeczy bez kantów mniejsze prawdopodobieństwo rozbicia głowy...:) ale poważnie na górze mam kanciaste dla kontrastu...:)
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
domeos  
Data dodania: 2013-03-16 19:32:58
Nie ma co pocisnąłeś z tą robotą że hej :)) i nic się nie chwaliłeś TY! haha Normalnie piknie !!! Moja koleżanka ma świetlne węże pod sufitem, świetnie to wygląda i dają dużo światła, więc nie martw się na zapas, po omacku nie będziesz musiał chodzić :)) To kiedy ta przeprowadzka ???????????? haha
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:29:43
oj chciałbym już....:) ale troszkę zejdzie teraz zabieram się za łazienki a wiadomo że kasa już inna i nadal brak koncepcji...;(
odpowiedz
Odpowiedź do domeos
Data dodania: 2013-03-16 20:00:27
Po prostu bajka mam przeczucie, że Wasz dom będzie zachwycał!:)) Jest super!
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:31:33
dziękuję za miły komentarz na pewno coś się komuś spodoba ale za czym mnie zacznie zachwycać to mnie wykończy...
odpowiedz
Odpowiedź do rododendron15
Data dodania: 2013-03-16 21:13:52
Bardzo elegancko...i tak bez słowa tyle wykonać? Wracając do kształtów...to ja też będę robić proste, bo takie chcę, ale tu też są superaśne i pasują do tego domku....
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:33:31
e tam spoko szło wiem właśnie że nie każdemu odpowiadają takie na półokrągło ...:)a i roboty przy nich nie mało...
odpowiedz
Odpowiedź do poliklet
progner  
Data dodania: 2013-03-16 21:27:34
Naprawdę wszystko robi wrażenie:) super to wygląda:) też tak już chce hihi;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:34:58
mówisz i masz...jak tylko skończę biegnę do Was z Bobem..:)
odpowiedz
Odpowiedź do progner
Data dodania: 2013-03-16 21:52:49
Super, ładniutko się u Was robi, gratulacje.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:35:53
thx..:)*
odpowiedz
Odpowiedź do agamisiak
virgo2  
Data dodania: 2013-03-17 08:09:21
Jakie eleganckie jasne wnętrza :) A Bob tak co sobotę zakatarzony?
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:37:13
skąd wiesz?:) to choroba wszystkich Bobów?:)
odpowiedz
Odpowiedź do virgo2
virgo2  
Data dodania: 2013-03-18 08:33:52
Nie wiem, nie wiem, ale moich Bobów jakoś tak w poniedziałek zawsze mniej jest :)
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
glx19a  
Data dodania: 2013-03-17 14:01:08
WoW
Witam. No wchodzę patrzę i co widzę- wow po stepy to już jest za.. .sty widok a jeszcze jak kolorki dojdą oj oj coraz fajnie macie .Zyczę dużych po stępów oby tak dalej :) Pozdrówka niedzielne
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:39:16
no troszkę się zmieniło ..:) ale dla mnie to wszystko powoli idzie....
odpowiedz
Odpowiedź do glx19a
Data dodania: 2013-03-17 14:01:18
ohhh punktu kulminacyjnego brak:( , ale rozumiem sens wpisu :DDDD wprowadzasz w klimat ;) no pieknie , u nas takie sufity sa rzadkoscia , bo nie trzeba rur obudowywac , bo ida w sufitach , podlogach , troche scianach , zaleta szkieletu no nie ;) latwiej :) P.S. fajny pomysl na polmrok w domu , moze w soboty nie bedziesz sie gubil hehe .... a ja dalej czekam na wiesci ze spraw zasadniczych ;p
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:43:12
mówisz że nie będę się gubił...:) no i jeszcze jak rozpalę w kominku to będzie całkiem cacy...:)Co do szkieletu masz rację łatwiej taniej no ale cóż ...:)
odpowiedz
Odpowiedź do colonial
Data dodania: 2013-03-17 14:02:03
Wykonanie pierwsza klasa,super!!
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:44:04
wielkie dzięki..:)
odpowiedz
Odpowiedź do edytairadek
romka  
Data dodania: 2013-03-17 15:51:32
jak to jest wg Ciebie 'szału nie ma' to ja nie wiem, czy ogarnęłabym wpis, gdyby ten szał był:) pięknie to wygląda... i powiedz mi ten wąż to będzie wszędzie tam gdzie przy suficie jest ten 'ząb'??? ... ten półmrok jest taki pociągający... ciekawe czy przewidziałeś ewentualne tego półmroku konsekwencje? :P ale czekaj, czekaj... jakoś nie zauważyłam tego na 'k'
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:56:40
No właśnie dlatego robię krótsze wpisy bo się boje czy aby wyrobi Twój zmysł percepcji...wiesz różnie ludziska mówią o blondynkach. A wąż tak będzie wszędzie dookoła salon jadalnia ,kuchnia tylko włączany sekcjami ale i tak chyba na półmrok marne szanse zobaczymy jakoś słabo działa u mnie wyobraźnia ....:) a półmroku konsekwencje tak przewidziałem :) przydały by się ...bo córka taka samotna się czuje...:) a to na k to pokażę jak zamontuje ten kamień..:)
odpowiedz
Odpowiedź do romka
romka  
Data dodania: 2013-03-17 20:10:54
Twoja wyrozumiałość, baczenie na potrzeby i niedoskonałości innych są tak wielkie, że chylę czoła i dziękuję... mając na uwadze powyższe nie boję się powiedzieć, że jesteś moim fanem hihihihihi - to z kawału o blondynce jakbyś nie cyknął a ja przeczytałam fajny ostatnio przychodzi martwa kobieta do lekarza a lekarz mówi "co mi się tu pani rozkłada?", a ona na to "a co mam gnić w poczekalni"
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-18 08:26:17
No widzisz i wreszcie się ze sobą zgadzamy a jednak to prawda że ludzie się muszą "dotrzeć' no ale nic to mnie się ten spodobał; Rozmawiają trzy blondynki o pozycjach: - ja najlepiej wolę na "misia" - mówi pierwsza, - ja natomiast wolę na "Jeźdźca" stwierdza druga, - ja zaś lubię na "rodeo" - chwali sie trzecia. Tu nastąpiła konsternacja, ponieważ dwie pierwsze takiej pozycji nie znały. Pytają, jak to jest; - to jest na początku tak samo jak na "jeźdźca" - wyjaśnia trzecia blondynka - lecz po chwili mówię, że mam AIDS i staram się jeszcze trzy minuty utrzymać.
odpowiedz
Odpowiedź do romka
bellino  
Data dodania: 2013-03-18 12:33:11
moja córka samotna się nie czuła jeszcze, ale i półmroku też nie było trzeba aby towarzystwo się pojawiło :) więc do dzieła :P
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-17 16:59:34
Super!Jeszcze tylko położenie kolorków i można sie wprowadzać:)Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:46:16
dzięki jeszcze chwilka:)
odpowiedz
Odpowiedź do dorota-roman
karmel  
Data dodania: 2013-03-17 17:32:04
extra to wygląda:)... mi też się podoba użycie takiego węża LED także ciekawa jestem waszego efektu finalnego :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-17 18:47:20
na to jeszcze troszkę trzeba poczekać..:)
odpowiedz
Odpowiedź do karmel
Data dodania: 2013-03-17 19:16:19
domek piękny... gładziutko, równiutko... a sufit super w tym łukiem i tą zakładką na taśmę ledową...
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-18 11:17:31
dzięki wielkie zabiegana kobieto...:)
odpowiedz
Odpowiedź do beatka19734
bellino  
Data dodania: 2013-03-18 12:28:47
a gdzie ten kominek mój drogi? czekam i czekam i się doczekać nie mogę :) a swoją drogą to gnasz tak, że mnie zaraz dogonisz i co wtedy zrobię? ;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-18 12:51:53
ta bo Ty jak ta kura widząc koguta myślisz ...czy aby za szybko nie uciekam....:)
odpowiedz
Odpowiedź do bellino
Data dodania: 2013-03-18 20:00:59
wcale nie gnam... pewnie jeszcze z rok popiszę :))))tak szybko się mnie nie pozbędziecie :)))) pozdrawiam :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-18 21:41:13
oj już nie wiele zostało tu takich aktywnych starych wilków...:)
odpowiedz
Odpowiedź do beatka19734
Data dodania: 2013-03-18 21:25:05
No masz troszkę tych zawijasów ;), liczyłeś ile metrów "węża" będzie trzeba położyć? Nie mniej jednak ciekawie to wygląda - bardzo elegancko.
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-18 21:43:03
dziękuję:)....40 metrów...:).....na dole....:).....raczej taśmy z diodami RGB ale tego nie wiem na pewno....:)
odpowiedz
Odpowiedź do lawendahalinow
Data dodania: 2013-03-18 22:27:35
wow..nieźle...a już masz jakieś konkretne na oku? Ciepła czy zimna barwa?
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-19 08:29:48
Wiesz co będzie to ostatnia rzecz którą będę instalował po wykończeniówce bo szczerze powiedziawszy nigdy tego nie widziałem u nikogo na żywo i trudno mi określić...;(
odpowiedz
Odpowiedź do lawendahalinow
Data dodania: 2013-03-20 19:24:48
:)) to podobnie jak ja :))
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-19 08:51:28
Zawijasy i krągłości jak w renesansie! Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-19 09:11:11
A dziękuję ..:) gdzie tam do renesansu...:) raczej lata 20 poprzedniego stulecia...:)mam takie pytanie jesteś dużo na mb czemu nie założysz bloga..?
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-03-19 09:46:47
Witam!O to samo pytała"colonial",więc chyba się skuszę.Tylko muszę poprosić synka,który jest informatykiem,aby podszkolił mamusię.Bo jak wiesz jestem "starej daty"...gdzie mi tam do młodych wilków.Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-19 09:52:30
:):):) spoko tutaj każdy jest młody...:) i wcale nie starej daty....ja nie podałem wieku w ankiecie....:) a obsługa komputera neta to nie problem kwestii wieku ale podejścia ...moja żona jest ode mnie młodsza trzy dni...:) a boi się komputera jak diabeł święconej wody...:) tak że zachęcam jednak do założenia przybyła by mi jeszcze jedna osoba nad którą mógłbym się "znęcać" swoimi nie do końca mądrymi ale z serca płynącymi komentarzami.....:)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-03-19 10:16:43
Oczywiście ja też czuję się młodo...i duszą i ciałem.Kompa się nie boję,tylko mam braki w obsłudze.Prowadzenie gospodarstwa(pole,szklarnia)to był priorytet.Ale nie ma jutra bez komputra. Ty miałbyś się na kim "znęcać",a skorzystałyby może osoby,które chcą budować Maderę.Bo jesteśmy pionierami tego projektu.Wiemy to z pracowni architektonicznej.Odwiedziło nas sporo rodzin,ale są też i tacy,którzy mają do nas za daleko.Choć ostatnio zapowiedział się pan z Katowic.Zaczęliśmy budowę w połowie października,jutro wchodzą elektrycy,więc jestem na bieżąco.Może dzisiaj wpadnie synek...to pokaże jak i co. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
Data dodania: 2013-03-19 10:42:40
Bardzo fajny projekt i bardzo wygodny w użytkowaniu....w takim razie czekam na bloga...:)Powodzenia i pozdrawiam.
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-03-19 16:36:00
bo marcowe ryby:) glosy nie maja ;pppppppppp a tak powaznie to konczymy montowanie gniazdek , przyciskow itp. i codziennie zastanawiam sie po jaki diabel dalismy tego wszystkiego tak duzo! ja potrzebuje gruuuubo ponad 100 samych zarowek kupic , samych schodowych wlacznikow jest chyba 15 albo 17 i kilka krzyzowych o zwyklych nie wspominam i woooogole chyba troszke pojechalismy po bandzie z ta elektryka ....a jeszcze Jacek powymyslal wczesniej ze mu gniazdka na 220 V w garazu potrzebne .... a teraz koszty koszty koszty .... a jeszcze co? sprawdzilam moja nowa suszarke i malo zawalu nie dostalam , bo myslalam , ze pomylkowo na gaz nam dali , ale nie jest na prad tylko , ze kabla i wtyczki nie ma lol musimy sami zrobic , a tam potrzeba do silowego gniazdka ... no duzo tego wszystkiego , ale moj Tata to elektryk , tylko , ze z Polski , ale damy rade heh mam tez waz oswietleniowy tak jak Ty , ale tylko w jednym pomieszczeniu .... taki akcent ze starego kontynentu ;) a i jeszcze ostatnio Jacek zrobil klasyczny portal do kominka dla Kuzynki i mysle , czy moze by wrzucic to na mb i zagonic troche chlopow do roboty , bo mnie nerw szarpie jak Dziewczyny tygodniami na portal czekaja :)))) koncze .... moja wyczerpujaca odpowiedz P.S. wiem na 100% ze z Twej pamieci juz nie zgine :))))))))))) no ale vice versa , czy jak tam sie pisze ;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-20 12:10:27
nie , nie bedziemy , ale Jacek chce i potrzeba tam wiekszych gniazdek , a reszta to idzie normalnie .... Ogolnie to wydawalo mi sie, ze te wszystkie pstryczki i gniazdka to sa tanie i sa , ale jak trzeba ich kupic cala fure to zaczyna sie robic duzo :( ehhh czasem nie pomysle i napisze ... myslalam , ze bedziesz wiedzial do czego potrzeba nam 220V w garazu , trzeba przeciez gdzies kuchnie zrobic :DDD a maszyny o ktorych mysli Jacek to ida na 220V .... Moj Tata mowi , ze ogolnie elektryka to rozni sie mocno , inne prawa , wiecej obwodow i wlasnie Tata na szybkiego mi policzyl jest 41 wszystkich obwodow lol Tata mowi, ze w Polsce sie tak nie robi , a tu jest takie prawo i juz :)))) bo przeciez dawno temu Inspektor elektryke odebral ;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-03-21 16:05:13
Te bajery sufitowe zapowiadają się nieźle.Odwaliliście już kawała dobrej roboty.
odpowiedz
przemki  
Data dodania: 2013-03-21 18:36:01
Bardzo ładna i pomysłowa zabudowa :)) Efekt końcowy będzie powalający !
odpowiedz
Odpowiedź do wybudujeadasia
Data dodania: 2013-03-21 18:50:23
wybudujeadasia.....przemki
Nie było to łatwe trzeba było zastosować te cienkie płyty z włóknem 80 zł/szt no i dłubanina ale jeszcze nie jestem pewny efektu z kolorami mebelkami ...zobaczymy...ale dziękuję...:)
odpowiedz
przemki  
Data dodania: 2013-03-25 07:42:15
Kolorków to chyba nikt nie jest pewny :P A te płyty mogłyby być tańsze :[ kto to widział takie ceny... nie zmienia to jednak faktu, że wykonaliście to ślicznie i tak starannie :) SUper! Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do tyberiuszmalopolska
romka  
Data dodania: 2013-03-25 08:02:41
Panie Gapo
gdzieś Ty się łajdaczył??? nikt mi nie dokuczał przez całą niedzielę, zaczynałam czuć się dziwnie
odpowiedz
glx19a  
Data dodania: 2013-03-25 11:08:17
No ja mam tak samo do tego wpisik zniknoł hahaha :)))
odpowiedz
Odpowiedź do romka
Data dodania: 2013-03-25 12:45:44
Był mało budowlany ...więc skasiłem...:)
odpowiedz
Odpowiedź do glx19a
Data dodania: 2013-04-04 19:03:29
re
:)))))))))))krajanki to są takie ciastka???:))))
odpowiedz
tyberiuszmalopolska
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 455134
Komentarzy: 1922
Obserwują: 253
On-line: 9
Wpisów: 94 Galeria zdjęć: 430
o nas
Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy ...
Projekt TYBERIUSZ
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Małopolska
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2014 sierpień
2014 styczeń
2013 grudzień
2013 październik
2013 wrzesień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 maj
2013 kwiecień
2013 marzec
2013 styczeń
2012 grudzień
2012 listopad
2012 październik
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2012 luty
2012 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67098
Liczba wpisów: 222806
Liczba komentarzy: 903610
Liczba zdjęć: 681125
Liczba osób online: 147
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy